Jump to content

GTA IV framedrop en pop up


ReVeRt

Recommended Posts

Rockstar North heeft de laatste jaren hard gewerkt aan Grand Theft Auto IV. De game is nu afgewerkt, het is gewoon wachten op de release.

De game heeft reeds tweemaal een 10 gekregen, maar perfect is de game niet. 1Up meldt dat de game dezelfde framerate en pop-up problemen als zijn voorgangers kent. De game kent soms ook lelijke karakters. Ze worden nu echter verborgen door een creatief gebruik van filters. Op NeoGAF bevestigt de 1Up redacteur Skip dat de motor, de boot en de helikopter met de Sixaxis bestuurd kunnen worden bij de PS3. De PS3 versie heeft ook een korte installatie van vijf minuten. Beide versies zijn voor de rest gelijkwaardig, er is geen inferieure versie. De Rockstar medewerkers die Skip begeleidden bij de preview dachten dat de PS3 versies lichtjes beter lijkt.

[upd.] De PS3 heeft dus een korte installatie van vijf minuten, deze is verplicht. Op de Xbox 360 heb je echter ook de mogelijkheid om de game te installeren voor wat snelheidswinst, aldus 1Up. Dit is echter optioneel.

Bron: Gamed

het heeft me eig nooit lastig gevallen dus denk nu ook niet :) ik maak me geen zorgen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er ook nooit last van gehad en of het ook echt waar is daar kunnen we pas over oordelen als we de game hebben.

Ik denk zelf dat het wel meevalt...

En "De game kent soms ook lelijke karakters. Ze worden nu echter verborgen door een creatief gebruik van filters."

Zolang ze verborgen blijven dan zien we ze niet en is er dus niets aan de hand.... :D:tu:

Er is altijd wel iets te vinden de vraag is alleen hoe diep wil je zoeken om iets te vinden.

Ik denk dat we tijdens gameplay nergens last van hebben maar dat wordt pas vanaf de 29ste duidelijk :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Er is altijd wel iets te vinden de vraag is alleen hoe diep wil je zoeken om iets te vinden.

Ik denk dat we tijdens gameplay nergens last van hebben maar dat wordt pas vanaf de 29ste duidelijk

Hehe, precies, lekker belangrijk echt!

Van mij mag GTA4 zelfs het meest irritant, lelijk en saaiste spel ooit zijn!

Zo lang ze het maar goed verbergen em wij er niks van merken als we het beste spel ooit spelen, ja toch! :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er ook nooit last van gehad en of het ook echt waar is daar kunnen we pas over oordelen als we de game hebben.

Ik denk zelf dat het wel meevalt...

En "De game kent soms ook lelijke karakters. Ze worden nu echter verborgen door een creatief gebruik van filters."

Zolang ze verborgen blijven dan zien we ze niet en is er dus niets aan de hand.... :D:tu:

Er is altijd wel iets te vinden de vraag is alleen hoe diep wil je zoeken om iets te vinden.

Ik denk dat we tijdens gameplay nergens last van hebben maar dat wordt pas vanaf de 29ste duidelijk :Y

dat denk ik ook ja :) er is altijd wel een minpunt te bespeuren en voor echte muggenzifters zijn het er vele. Zolang de gameplay lekker speelt ben ik helemaal in me nopjes ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Echt last heb ik er ook niet van gehad, heel soms als ik zowat in me eentje op straat liep ergens, en keek even snel heen en weer dat je dan weer een bult auto's ziet. Is dus wel makkelijk :puh:

Ik maak me totaal geen zorgen 1UP kan trouwens ook goed overdrijven.

''ps3 versie lichtjes beter'' ik ruik onze fanboys ook alweer. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

hahah aj afnboy nummer1! zie je wel dat de ps3 beter is...ik heb het altijd al gezegt...nee hoor fopje. Tjah we kunnen pas oordelen als we een goede preview krijgen op tv of het internet. Nog beter kan je een conclusie trekken als je het spel zelf gespeeld hebt. Er zitten natuurlijk altijd minpuntjes aan een game, maar bij deze moet je goed zoeken wat het is. Over de framerate maak ik me geen zorgen....elk minpunt heeft zijn pluspunt :Y Wat we 29 april voorgeschoreld krijgen wordt een tijdje niet meer evernaart. Daarvan ben ik overtuigd

Link to comment
Delen op andere websites

Overal het algemeen zijn Pop-Ups in elk spel wel te vinden. SA had er ook een eentje van dat ereens een boom of auto verscheen...De framedrop zal denk ik meevallen anders hadden een hoop Previews dat al gemeld.

We moeten afwachten. GTA IV loopt op 30 FPS voor z'n game zou dat goed moeten zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

wat zijn het

niet gaan zeuren gewoon als ik 1 goed antwoord heb mag die gelijk gesloten worden

zeg gewoon wat het betekent klaar

en nog wat ga me nie doorsturen naar een ander topic zeg gewoon wat het betekent

Link to comment
Delen op andere websites

Overal het algemeen zijn Pop-Ups in elk spel wel te vinden. SA had er ook een eentje van dat ereens een boom of auto verscheen...De framedrop zal denk ik meevallen anders hadden een hoop Previews dat al gemeld.

We moeten afwachten. GTA IV loopt op 30 FPS voor z'n game zou dat goed moeten zijn.

In gta sa enzo, en vcs stories vond ik het vet verrot. had je een lekker tempo met je auto, verschijnd er vlak voorj een boompje,paaljte, strand hutje. Dat was echt irritant.. :duh:

khoop dat het met gta 4 beter is! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

framedrops zijn. Dat je na zoveel meters niks meer ziet. dat als je verder loopt er opeens huizen verschijnen.

Of nog erger als je met een auto vaart maakt opeemn een boom of paaltje ofzo verschijnt dat je er tegen aanknald.

Link to comment
Delen op andere websites

hoop wel dat je die six-axis controls uit kan zetten. heb er niet zóveel vertrouwen in dat het goed werkt eigenlijk. maar ik zal het vanzelf zien over een kleine 12 dagen

en die popup heeft elk spel wel een beetje, maar ik stoor me er niet aan.

Link to comment
Delen op andere websites

hoop wel dat je die six-axis controls uit kan zetten. heb er niet zóveel vertrouwen in dat het goed werkt eigenlijk. maar ik zal het vanzelf zien over een kleine 12 dagen

en die popup heeft elk spel wel een beetje, maar ik stoor me er niet aan.

Dat is zeker en anders kan je een gewone controller gebruiken. Maar het is wel zeker dat j kan kiezen anders zou het wel verrot zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...