Biocount Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Liever zo dan een spel die de hele tijd vast loopt (inclusief console). Verder zal het hopelijk wel mee vallen allemaal. Reageren
Metiz Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 (bewerkt) Omg er zijn andere plaatse waar je hele uitleg krijgt Hier is er bvb eentje eentje www.google.be Bewerkt: 17 april 2008 door Metiz Reageren
MrGrandtheftauto Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Het zal allemaal wel mee vallen met die framedrop en evt. de mogelijke pop ups die je misschien aan kan treffen in het spel. Maar een game is nooit perfect. Een mens ook niet. Dus komt goed! Groeten, MGT. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 1UP heeft gezegt dat het heel minimaal is en helemaal niet zo storend, iig veel minder als voorgaande gta's en daar vond ik het al weinig. Alleen alle veel sites maken er meteen van dat het spel onspeelbaar is door alle framedrops en pop ups... Het is echt heel minimaal, anders zou spel nooit 2 x 10 krijgen. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 (bewerkt) Het boeit me niet echt zo dat er misschien framedrops inzitten. Alle feiten die nu bekend zijn zijn gwn al geweldig. De framedrops en pop-up zullen geen invloed hebben op het spelplezier van de game. Kijk naar GTA SA. het ziet er niet uit als je het vergelijkt met GTA IV, maar ik speel het nog steeds (niet om de tijd door te komen, want ik speel ook nog andere games ). Gwn de fun van de game maakt het leuk. Ik ergerde me in GTA Sa ook niet aan de opspringende gebouwen alleen soms bij straaljagers, maar die zitten hier toch niet meer in Ik maak me iedergeval geen zorgen! GTA is én blijft een topgame Bewerkt: 17 april 2008 door Kai-ShockWave Reageren
ReVeRt Geplaatst: 17 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Jij zet ook bij elk topic neer : sluit dit aub niet een goed antwoord en dan mag die gesloten worden Pm gewoon een admin :S kijk zulke recties wil ik nou niet ze gewoon aub wat het betekent en het mag gesloten worden!! waarom moet mijn topic dicht als JOUW vraag beantwoord is. Tis om te discussieren dus het hoeft niet gesloten te worden als JIJ iets weet Reageren
jeroen_batman Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 ik heb ook gehoord dat the pop ups en de frame drops bijna niet bestaan in de PS3 versie van het spel. Xbox 360 zal wat problemen met de frame rate krijgen maar dat is best wel logisch. Het laden duurt wat langer bij de PS3 versie maar dat is geen probleem,want je krijgt naderand toch geen laadtijden meer. Reageren
abruzzese Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Het zal allemaal wel mee vallenmet die framedrop en evt. de mogelijke pop ups die je misschien aan kan treffen in het spel. Maar een game is nooit perfect. Een mens ook niet. Dus komt goed! Groeten, MGT. Goed geschreven hierboven ikzelf denk er ook zo over . Het lastige van een freeroaming game maken is vooral de veel bewegende beelden die je ziet zoals : bewegende beelden van : mensen / auto,s / verlichting / schaduw / gebouwen enzovoort en dan nog eens Nico Bellic die jij voortbeweegt . De huidige gameconsoles kunnen wel krachtig zijn maar zijn ook maar beperkt in framerates . Volgens mij had Ubisoft al veel van qualiteit uit Assassins Creed gehaald en ben echt wel benieuwd wat Rockstar North heeft gedaan . Wij gamers zijn eenaal heel nieuwsgierig naar vernieuwingen van gameplay gebied . Reageren
martijnn Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 NOG 9 MINUTEN JAAARIG. Nou en? Ga dat ergens anders posten ofzo. Alsof ons dat wat boeit in dit topic. Reageren
sanfuck Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 NOG 9 MINUTEN JAAARIG. Gefeliciteerd met je verjaardag, dat je nog maar een hele grote jongen mag worden, Framedrop en pop up, zal vast stukke verbeterd zijn sinds de voorgaande GTA's een spel krijgt niet voor niks al 2x een 10/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.