bjorn13 Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 wat vind je van de woestijn vind je hem leuk zeg het ik vind hem leuk maar soms ook niet want als je aoto op kop ligt (explosion) en dan heb je geen auto meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bobbiescie Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 moet je zorgen dat je auto niet op de kop komt te liggen ik vind 't eigenlijk best oké dat ze 't in 't spel hebben gestopt! is wat anders dan die steden! dus ik ben er eigenlijk wel positief over :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 ik vind de woestijn super ik ben er heel veel vooral bij de vliegtuigkerkhof de woestijn heeft een hele leuke sfeer en dan met k roses en een ranger dan door de groto zandheuvels crossen helemaal te gek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 als ik in het woestijn gebied zit.....zit ik in El Quebrados of Fort Carson B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 ja dat is er soms stom daarom pak ik altijd een sanches mee naar de woestijn nu zit ik daar nooit meer alleen .... [EDIT door Lantyz: Dubbelpost samengevoegd...] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 9 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 (bewerkt) zeg hey dudu ge moet nie dubel posten :angry: en wat is dat nou weer !(nu zit ik daar nooit meer alleen .... ) ???? Bewerkt: 9 februari 2005 door bjorn12 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 gij hebt dat ook als gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 Ik ben nog niet in de woestijn geweest lijkt me wel vet ! Freek PS Hey dude , kap dat , dat is irritant Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 Ummik vindt de woestijn heel warm en droog :hehe: :alien2: :gtasign: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 als ik in het woestijn gebied zit.....zit ik in El Quebrados of Fort Carson B) me too daar krijg ik nou echt een mooi gevoel bij door het landschap het wostijn cruisen met mijn rancher Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 Ik vind het niet zo heel geweldig eerlijk gezegd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ralf1 Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 Ik vind de woestijn wel leuk. het is tenminste iets anders dan alleen die saaie straten. Dat heeft rockstar goed gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 ik vind het wel een mooie plek zit vaak bij het vliegtuigkerkhof, en de stripclub Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 De woestijn is te klein,,, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 De woestijn is te klein,,, te klein hoor hem dan weetje hoe mega die is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.