commando Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 leuk dat ze het er in stoppen dan is er tenminste wat verschil in landschappen maar ik vind het gedeelte bij de mount chillad leuker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maev Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 wat vind je van de woestijn wel geinig, maar die bossen tussen LS & SF zijn net iets mooier vindt ik B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 10 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 wat vind je van de woestijn wel geinig, maar die bossen tussen LS & SF zijn net iets mooier vindt ik B) ja dat kan wel maar daar kun je nie hard scheuren want dan kijk ja ff niet en dan (boem) tegen een boom in de woestijn kunje heel hard rijden en dan soms knal je tegen een steen of een boompje :lol: :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 die woustijn is best groot en luek met al die heuvels lekker rije over die hobbels B) B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 Als je de R* de woestijn even groot maken als in het echt,zou je wel uren kunnen rijden waneer je de woestijn uit bent.Ik vind de woestijn best wel leuk zeker als je met een Sandking of een Rancher rond rijd en dan K-Rose. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 van mij mag hij groter . en er loopt iets te veel water door. :nerd: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 ja ze mogen er wel wat watervallen in doen in die bossen en wat riviertjes maar dewoestijn is ook leuk hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 watervallen lijkt me wel leuk en als je er onder loopt wordt je helemaal mee gesleurt hehe. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 Mogen ze in de volgende Gta weer insteken. Na al die drukte in de steden vind ik het altijd leuk om rustig in de woestijn te crossen. Maar Red conutry is nog leuker. Mzzel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
azert Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 ik vind de woestijn super je kan met de hydra tussen alle rotsen vliegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 het is veel te dood in de woestijn!! Geef mu=ij maar de country side B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DreamZ Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 Het is zeer rustgevend om met je mesa met woestijnkleur een beetje rond te karren en dan naar de legerbasis wat militairen snipen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Wat vind je van de woestijn? Zanderig... Ik maak daar altijd mijn eigen weggetjes, alleen dan rij ik te hard en vlieg ik weer het water in. (bij de dam) Dan kom ik erachter dat ik misschien tog maar de normale weg had moeten nemen. vorige keer, ging ik de dune halen om er mee in de woestijn te rijden. Was ik eindelijk met die bak bij de woestijn. Val ik de gat in (waar die 6 lijken liggen), Dune in de fik. En ik was lijk nr. 7. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Een beetje dom wan als je neer stort met je vliegtuig zit je ergens in de middel of noware <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
skater Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2005 ik vind de woestijn wel leuk gedaan van R* is eens wat anders dan die steden zoals sommigge al zijde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.