dekiller82 Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 hallo ik heb gta sa gekocht en geinstaleert bij men moeder en men vader. Maar nu start SA niet meer. Hoe kan dat? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Kan de PC van je moeder en vader SA wel aan? Ga naar 'Uitvoeren' en typ daar 'DXDIAG' in. Vergelijk de 2 met elkaar en kijk of je PC SA aan kan. Minimum System Requirements:1GHz Intel Pentium III or AMD Athlon Processor 256MB of RAM 8x DVD-ROM Drive 3.6 GB of free Hard Disk space for a minimal install 64MB Video Card with DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" or better) DirectX 9 compatible Stereo Sound Card Keyboard & Mouse Recommended System Requirements Intel Pentium 4 or AMD Athlon XP processor (or better) 384(+) MB of RAM 16x DVD-ROM drive 4.7 GB of free Hard Disk space for a full install 128(+) MB Video Card with DirectX 9 compatible drivers ("GeForce4" or better) DirectX 9 compatible Surround Sound Card Game pad with twin axis analog controls (USB or Joystick Port) Keyboard & Mouse Als je er niks van snapt kun je ook eens >>[ur=http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest]deze[/url]<< site proberen. Reageren
Visser23 Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 (bewerkt) Het kan zijn dat je mods hebt ge-installeerd. Je kan alleen modden bij Versie 1. Waarschijnlijk heb jij dat gedaan bij Versie 2. Even een manier hoe je kan controleren welke versie je hebt: Ga naar je GTA San Andreas map (Standaard C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) en zoek naar de map Data --> Script. Daar zie je, als het goed is, twee bestanden staan, met onder andere de Script.img. Is deze... ...568KB, dan heb je V1 ...562KB, dan heb je V2 Als je Versie 2 hebt, en je wilt modden dan moet je dus naar versie 1. Daarvoor heb je een downgrader nodig. Die kan je hier vinden. Dan kan het ook zijn dat je een savegame hebt gedownload. Kijk dus eerst welke savegame je hebt, en download dan de goede. Delete dan eerst even de savegame van de verkeerde versie in: Mijn Documenten --> San Andreas User Files. Je hoeft hem niet te vewijderen, je kan hem ook gewoon niet openen. Meestal is het ook zo dat hij dan niet afsluit maar gewoon een nieuwe game begint, ik ben dus niet zeker of het met savegames te maken heeft. >>> Door -Matthijs-: Het is niet de bedoeling om in het openbaar te ruziën over wie eerder was en of dat met opzet is gebeurd of niet. Dergelijke kwesties kun je beter via PB afhandelen.<<< Bewerkt: 17 april 2008 door -Matthijs- Reageren
dekiller82 Geplaatst: 17 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Ja men com kan sa aan omdat hij het eerst wel deed en nee ik heb geen mods geinstaleerd Reageren
Visser23 Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Krijg je ook een foutmelding? Zo ja, welke? Reageren
dekiller82 Geplaatst: 17 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Hij laad en dan stop hij. Bij taakbeheer zag ik gta.exe staan en toen was hij weg. Reageren
.Timothy Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 (bewerkt) Even een manier hoe je kan controleren welke versie je hebt:Ga naar je GTA San Andreas map (Standaard C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) en zoek naar de map Data --> Script. Daar zie je, als het goed is, twee bestanden staan, met onder andere de Script.img. Is deze... ...568KB, dan heb je V1 ...562KB, dan heb je V2 Die manier klopt niet, want dit is de manier om te controleren welke versie je hebt voor de savegames, en dus niet voor 't modden. Wil je zien welke versie je hebt als je wilt modden, moet je kijken rechtsonder in je beeldscherm als je GTA San Andreas opstart. Het scherm wat je na de intro krijgt. Kijk rechtsonder: staat er niets? Perfect, je hebt V1 en kunt al modden. Staat er V1.01 of V2.00 dan kan je niet modden. Download dan de patch die Visser al aangaf.@ hierboven: Als je geen modificaties hebt geïnstalleerd is de enige andere manier om een foutmelding te krijgen een verkeerde versie met de savegames. Kijk dan naar het bestand 'script.img', die je vindt in de 'data\script'-map in de map waar je GTA San Andreas hebt geïnstalleerd. Is de grootte 568 kB, je hebt V1. Is hij 562 kB groot dan heb je V2. Download savegames van die versie. Succes Bewerkt: 17 april 2008 door VWO-er Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Hij laad en dan stop hij.Bij taakbeheer zag ik gta.exe staan en toen was hij weg. Hmm... Lijkt me meer iets van een verkeerde savegame. Heb je een savegame ergens gedownload, want je hebt alleen gezegd dat je geen mods hebt geïnstaleerd. Als je savegames download moet je eerst kijken welke versie je download (staat erbij) en welke versie jezelf hebt (Visser heeft uitgelegd hoe je dat ziet, hierboven). Reageren
dekiller82 Geplaatst: 17 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2008 (bewerkt) savegame was voor v.2 en ik heb v.2. Wat kan het zijn???????????????????????????????????? ik wil spele!!!! Bewerkt: 17 april 2008 door dekiller82 Reageren
Visser23 Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Kan het zijn dat je de V2 files hebt vervangen door V1 files? Want dan heb doen de savegames van V2 het niet meer en dan krijg je dit probleem. Reageren
dekiller82 Geplaatst: 17 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2008 ok v2 file verwijdert maar sa start niet op Reageren
..::Dracula::.. Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 om even op het onderwerk aantesluiten:je kan toch ook downgraden door de main.nogwat en script.nogwat(.img dacht ik) te vervangen? Reageren
Hackman Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Umountable Tijmen heeft een topic waar alles heel duidelijk wordt uitgelegd... ik kan hemk zo niet vinden Reageren
.Timothy Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Nou, wat jij onder V2 file verstaat weten wij dus niet Kan zijn dat je de savegame bedoeld, kan zijn dat je de twee bestanden in de 'script'-map bedoelt. Kijk nog even naar het bestand 'script.img', die je vindt in de 'data\script'-map. Die mappen staan in de map waar je GTA San Andreas hebt geïnstalleerd. Is de grootte van 'script.img' 568 kB, heb je V1. Is hij 562 kB groot dan heb je V2. Speel savegames van die versie af. @ xorpa hierboven: Klopt, dat is een mogelijkheid. Dat doe je door één van de volgende files te downloaden: V1 files V2 files Uithoud de versie van het pakket dat je download. Pak het gedownloade bestand uit met WinRAR. Klik er rechts op en kies 'Uitpakken in ...'. Eenmaal uitgepakt is er een map verschenen. Er staan twee bestanden in. Plak ze in je 'data\script'-map. Die map staat in de map waar je GTA San Andreas hebt geïnstalleerd. Als je nog weet welk pakket je hebt gedownload moet je van díe versie savegames downloaden. @ hackman hierboven: Da's om te modden, die voor de savegames. Dat heeft er dus niets mee uit te staan. Reageren
..::Dracula::.. Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 VWO-er ik heb allang V1 maar ik was nieuwschierig of dat ook kon:P:P Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.