Jump to content

Eerste 1.5 uur Gameplay footage GTA IV!


$$IV$$

Recommended Posts

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • $$IV$$

    5

  • BeatboxGamer

    2

  • IV trailer

    2

  • Unmountable Tijmen

    2

Top Posters In This Topic

Maar snap niet dat jullie er niet om kunnen lachen, vind het wel een goeie :tu:
Inderdaad, maar het toont wel weer aan dat ze GTA eigenlijk maar niks vinden :7 Bewerkt: door TomHagen
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan wel openen via andere link. Het is echt stomme film. Waar is de gameplay van GTA IV? Ik zie alleen de kale man en de nerd die altijd babbelen en er komen 2 politiemannen die gewoon schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar snap niet dat jullie er niet om kunnen lachen, vind het wel een goeie :tu:
Inderdaad, maar het toont wel weer aan dat ze GTA eigenlijk maar niks vinden :7

Nee iedereen maakt elkaar gek met GTA. Zij onderstrepen dat ze gaan er een beetje cynisch mee om.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan wel openen via andere link. Het is echt stomme film. Waar is de gameplay van GTA IV? Ik zie alleen de kale man en de nerd die altijd babbelen en er komen 2 politiemannen die gewoon schieten.

Dat is de grap oelewapper :7 En die politiemannen zijn Sjon en Hans (Paul en Merijn van Mastermovies)

Lollig filmpje trouwens.

:bier: Nuke[NL]

Link to comment
Delen op andere websites

NICE filmpje! Met de reacties hierop zie je ook wie er egte fan is, en wie gewoon houdt van spoilen enzo... Als er egt footage ging komen, had ik het vlug weggeklikt... De eerste 1.5 uur (en de andere zoveel) wil ik wel zelf meemaken hoor :D :D

Link to comment
Delen op andere websites

We weten wel gelijk waar de ECHTE GTA-verslaafden zitten. ^_^ Mensen die dit filmpje niet waarderen haha ik kan er wel om lachen. :Y

Dat heeft er niks mee te maken. Het is nou eenmaal een dom filmpje. Verwacht je een echte game-play, is het een dom filmpje. Ieder zijn eigen mening :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

ach man, leuk van deze reacties hoor.

dit filmpje is dus van een actie van de gamekings dat je dan bij elke locatie die je ziet bij de filmpjes, daar naar toe moet gaan en dan een foto van jou moet opsturen van die plek naar gamekings. daarom staan er op het laatst dus ook coördinaten. en die xdoos die kan je daarmee winnen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...