Gta-killer Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Die link gaat niet. Zoek op die site naar de video. Maar snap niet dat jullie er niet om kunnen lachen, vind het wel een goeie Reageren
TomHagen Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 (bewerkt) Maar snap niet dat jullie er niet om kunnen lachen, vind het wel een goeie Inderdaad, maar het toont wel weer aan dat ze GTA eigenlijk maar niks vinden Bewerkt: 17 april 2008 door TomHagen Reageren
studio dewolf Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Ik kan wel openen via andere link. Het is echt stomme film. Waar is de gameplay van GTA IV? Ik zie alleen de kale man en de nerd die altijd babbelen en er komen 2 politiemannen die gewoon schieten. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Maar snap niet dat jullie er niet om kunnen lachen, vind het wel een goeie Inderdaad, maar het toont wel weer aan dat ze GTA eigenlijk maar niks vinden Nee iedereen maakt elkaar gek met GTA. Zij onderstrepen dat ze gaan er een beetje cynisch mee om. Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Ik kan wel openen via andere link. Het is echt stomme film. Waar is de gameplay van GTA IV? Ik zie alleen de kale man en de nerd die altijd babbelen en er komen 2 politiemannen die gewoon schieten. Dat is de grap oelewapper En die politiemannen zijn Sjon en Hans (Paul en Merijn van Mastermovies) Lollig filmpje trouwens. Nuke[NL] Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 NICE filmpje! Met de reacties hierop zie je ook wie er egte fan is, en wie gewoon houdt van spoilen enzo... Als er egt footage ging komen, had ik het vlug weggeklikt... De eerste 1.5 uur (en de andere zoveel) wil ik wel zelf meemaken hoor :D Reageren
henk_jan Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 precies het niveau van Gamekings...zucht! Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Whahah, vet goed , maar het klopte toch al niet want die bufferings-balk was te kort voor 3 uur gameplay xD Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 We weten wel gelijk waar de ECHTE GTA-verslaafden zitten. Mensen die dit filmpje niet waarderen haha ik kan er wel om lachen. Dat heeft er niks mee te maken. Het is nou eenmaal een dom filmpje. Verwacht je een echte game-play, is het een dom filmpje. Ieder zijn eigen mening Reageren
Jozz Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 samen met mastermovies XD Geweldig Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Wauw! Die gameplay is echt pro. Dusniet. Ciao Reageren
Racingfreak Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Ik vind deze '''grap'' echt niet leuk. Reageren
$$IV$$ Geplaatst: 17 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2008 ach man, leuk van deze reacties hoor. dit filmpje is dus van een actie van de gamekings dat je dan bij elke locatie die je ziet bij de filmpjes, daar naar toe moet gaan en dan een foto van jou moet opsturen van die plek naar gamekings. daarom staan er op het laatst dus ook coördinaten. en die xdoos die kan je daarmee winnen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.