Robienske Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Ik heb perongelijk iets veranderd aan mijn beeldcherm. Nu krijg ik een nog al flitsend-achtig effect. Iets vreemds. Net alsof je computerscherm heel heel snel af en uit gaat na elkaar. Kan iemand mij de juiste instellingen geven ? Reageren
The Godfather Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 bij mij staat die vernieuwings frequentie op 72 Hertz....misschien ligt het daar aan Reageren
Robienske Geplaatst: 8 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 bij mij staat die vernieuwings frequentie op 72 Hertz....misschien ligt het daar aan Nee, dan krijg ik alleen dikke zwarte banden rond mijn scherm en komt alles klein. Ik kan er misschien bij vertellen dat ik geen flatscreen heb. Reageren
bjorn13 Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 dan is er iets aan je scherm of aan je computer kijk eens als je kabel wel goed insteekt :lol: Reageren
Robienske Geplaatst: 9 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 dan is er iets aan je scherm of aan je computer kijk eens als je kabel wel goed insteekt :lol: Nee, dat is het niet. Ik kreeg het toen ik mijn schermbeveiliging instelde. Ik keek eens bij mijn andere instellingen. Toen haperde ik aan iets. Reageren
TubS Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 flitsen zeg je, weet je zeker dat je iets veranderd hebt? het kan ook zijn dat je video kaart aan vervanging toe is.. Reageren
hey dude Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 komt er dan een zwar§t beeld of zo Reageren
Robienske Geplaatst: 9 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 komt er dan een zwar§t beeld of zo Nee hoor. Het is net alsof hij flitst. Gewoon, er is net iets vreemds. Als je er niet oplet zie je het niet. Het went wel een beetje. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 bij mij staat die vernieuwings frequentie op 72 Hertz....misschien ligt het daar aan Nee, dan krijg ik alleen dikke zwarte banden rond mijn scherm en komt alles klein. Ik kan er misschien bij vertellen dat ik geen flatscreen heb. Dat kun je instellen met de knoppen die op je monitor zitten. Bij iedere resolutie x frequentie moet je je beeld centreren en eventueel wat groter maken. 75hz is toch wel het minimale om te draaiien voor mij persoonlijk. Krijg je minder last van vermoeide ogen en het beeld trilt minder. Kijk maar eens net langs je beeldscherm, dan zie je het wel trillen op 60hz. Of dit je probleem is weet ik niet. Reageren
hey dude Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 MAAR IS DA GEWOON ALS GE IETS FLITST DAT OF ZO Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 MAAR IS DA GEWOON ALS GE IETS FLITST DAT OF ZO Weet jij bent irritant als je nou eens het hele topic leest dan zou je te weten komen wat het doet : Flitsen , aan uit aan uit ! ( DOOS ! ) Hmm doe eens je scherm demagnetiseren , Freek Reageren
Ewoud Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 (bewerkt) Ik heb per ongeluk iets veranderd aan mijn beeldcherm. Nu krijg ik een nog al flitsend-achtig effect. Iets vreemds. Net alsof je computerscherm heel heel snel af en uit gaat na elkaar. Kan iemand mij de juiste instellingen geven ? Heb je het tabblaadje probleem oplossen al geprobeerd Zit er niks voor niks. Helpt soms wel. Maar wat je het beste kan proberen is om van het probleem af te komen. Even je systeem herstel starten en je systeem een dag terug te zetten.Meer dagen terug kan natuurlijk ook. Greets Ewoud P.S. the_game_men als je iets op te merken heb aan een persoon kan je dit beter dit in een pb doen. Dis wat fijner voor de mensen die proberen te helpen. Bewerkt: 9 februari 2005 door ewoud Reageren
Robienske Geplaatst: 9 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 Probleem oplossen helpt me niks verder. Dat is alleen met hardwareversnelling enzo. Maar het probleem went eigenlijk wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.