-Paul Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Als ik een server wil connecten maakt me pc wel lawaai dat die aan 't laden is, maar dan doet die niks verder :l Wie weet oplossing? Reageren
WackoX Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 (bewerkt) Uum.. Meer info? * Waar komt het geluid vandaan? * Wat zijn je temp's? Etc. Bewerkt: 17 april 2008 door WackoX Reageren
tjoef Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Dat 'lawaai' zal gewoon zijn als de computer laadt en dus de ventilator moet draaien (ofzo ) Maar goed. Gebruik je No-CD-crack? Heb je SA:MP wel in de juiste map geïnstalleerd? Reageren
Farid. Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Dat 'lawaai' zal gewoon zijn als de computer laadt en dus de ventilator moet draaien (ofzo )Maar goed. Gebruik je No-CD-crack? Heb je SA:MP wel in de juiste map geïnstalleerd? dit probleem heb ik ook: ik gebruik No-CD-crack. SA:MP zit in de map bij m'n GTA SA! verder heb ik V1. En de eerste keer dat ik online ging deed hij het wel Farid Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.