Jump to content

GTA IV Sidebar Countdown

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
magicalsnap200804181910il3.png
Heey :cya:

Ik ben net begonnen met het maken van Sidebar Gadgets voor Windows Vista, en ik ben een tijdje bezig met Flash, dus besloot ik om die twee dingen te combineren. Daaruit is de GTA IV Sidebar Countdown gekomen. Dit is een gadget voor de sidebar van Windows Vista. Deze gadget is hier te downloaden, maar de gadget is helaas nog in bèta fase. Dit is omdat er nog een paar foutjes in zitten. Twee om precies te zijn. Ten eerste installeert de gadget zichzelf nog niet, maar moet je de bestanden zelf kopiëren en ten tweede is hij niet 1, 2, 3 te verwijderen. Hier zijn echter wel wat oplossingen voor, dus hij is gewoon bruikbaar.

Downloaden

De Gadget is hier (megaopload) te downloaden, in een .rar bestand.

Installeren

Om de bestanden van de Gadget op de juiste plek te krijgen pak je de bestanden in iv.gadget.map uit naar C:\\Program Files\\Windows Sidebar\\Gadgets\\. Daarna klik je bovenaan je sidebar op het plusje en zoekt dan naar GTA IV Countdown (groot of klein) (plaatje). Dan verschijnt de countdown in je Sidebar.

Verwijderen

Om de Gadget te verwijderen verwijder je de map iv.klein.Gadget of iv.groot.Gadget uit de map C:\\Program Files\\Windows Sidebar\\Gadgets. Daarna start je je sidebar opnieuw op en is de Gadget verwijderd.

Enjoy :D
David22 Bewerkt: door David22
  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Iscariah

3

• David22

3

• IV trailer

3

• Unmountable Tijmen

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Geinig gemaakt. Helaas denk ik niet dat ik hem ga gebruiken, omdat ik mijn laptop ook mee naar school neem en dan al helemaal addicted overkom. :puh:

Aangezien er zo te zien niet veel mensen met vista zijn en ik wel nieuwschierig ben plaats ik hier zometeen wel een recensie. ;)

Recentie

Ten eerste wil ik even melden dat je de naam van de map niet goed hebt ingesteld waardoor hij bij mij niet werkte.

Je hebt hem namelijk "iv.gadget.map" genoemt. Dit is niet correct en moet verandert worden in "iv.gadget.Gadget" om het te laten werken heb ik ondekt. Voor de rest vind ik hem wel erg groot als je nog andere dingen in je sidebar kwijt wilt. Voor de rest wel knap gemaakt allemaal.

Bewerkt: door IV trailer
Geplaatst:

Is zoiets niet voor de XP ?

Want ik ben absoluut niet van plan Vista te gaan kopen. Niet speciaal voor de sidebar. Maar ik blijf zolang mogelijk bij de XP. Ik heb veel slechte verhalen gehoord over Vista.

Vandaar..

Ciao :cya:

Geplaatst:

Draai hier al vista toch wel enige maandjes, vlekkeloos welteverstaan. Vista Ultimate. Moet zeggen, wil niets anders meer. :dans:

Geplaatst:
Draai hier al vista toch wel enige maandjes, vlekkeloos welteverstaan. Vista Ultimate. Moet zeggen, wil niets anders meer. :dans:

Ben ik het helemaal mee eens.. in xp zaten ook fouten in het begin.

Oke vista had er meer mischien maar er komen vaak genoeg updates en sp1 is er ookal. :)

Loopt bij mij als een zonnetje en tevreden. :)

Geplaatst:

Ik heb xp en ben blij dat ik geen vista heb (hoor heel erg veel verhalen dat het ****** sloom is na een tijd dus leuk gemaakt maar niet voor mij ;)

Is zoiets niet voor de XP ?

Want ik ben absoluut niet van plan Vista te gaan kopen. Niet speciaal voor de sidebar. Maar ik blijf zolang mogelijk bij de XP. Ik heb veel slechte verhalen gehoord over Vista.

Vandaar..

Ciao :cya:

nou tot nu alleen kleine probleempjes gehad (vista home premium ) + service pack 1 is uit dus meeste problemen zijn gecorigeerd.

+ leuk gadget ,maar ik gebruik sidebar niet .(pc wordt trager -oud nieuw pc maakt niks uit )

edit: BTW ik heb vista gekocht voor mijn videokaart support (direct x10). XP is beter dan vista.

Bewerkt: door AliOsi

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...