Jump to content

GTA IV Sidebar Countdown


David22

Recommended Posts

magicalsnap200804171810lf5.png
Heey :cya:

Ik ben net begonnen met het maken van Sidebar Gadgets voor Windows Vista, en ik ben een tijdje bezig met Flash, dus besloot ik om die twee dingen te combineren. Daaruit is de GTA IV Sidebar Countdown gekomen. Dit is een gadget voor de sidebar van Windows Vista. Deze gadget is hier te downloaden, maar de gadget is helaas nog in bèta fase. Dit is omdat er nog een paar foutjes in zitten. Twee om precies te zijn. Ten eerste installeert de gadget zichzelf nog niet, maar moet je de bestanden zelf kopiëren en ten tweede is hij niet 1, 2, 3 te verwijderen. Hier zijn echter wel wat oplossingen voor, dus hij is gewoon bruikbaar.


Downloaden

De Gadget is hier (megaopload) te downloaden, in een .rar bestand.


ik kan hem niet downloaden:(

Installeren

Om de bestanden van de Gadget op de juiste plek te krijgen pak je de bestanden in iv.gadget.map uit naar C:\Program Files\Windows Sidebar\Gadgets\iv.Gadget. Daarna klik je bovenaan je sidebar op het plusje en zoekt dan naar GTA IV Countdown (plaatje). Dan verschijnt de countdown in je Sidebar.


Verwijderen

Om de Gadget te verwijderen verwijder je de map iv.Gadget uit de map C:\Program Files\Windows Sidebar\Gadgets. Daarna start je je sidebar opnieuw op en is de Gadget verwijderd.

Enjoy :D

David22

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Iscariah

    3

  • David22

    3

  • IV trailer

    3

  • Unmountable Tijmen

    2

Top Posters In This Topic

Leuk gemaakt, maar wel wat groot. Ik heb er voor mijzelf ook één gemaakt, die ik overigens niet ga releasen, maar die is veel kleiner. Uit eigen ervaring werkt dat wat makkelijker, omdat je ook nog andere gadgets hebt die je er bij wilt zetten. Ik snap dat de GTA IV countdown wel belangrijk is, maar 2 á 3 keer kleiner zou geen kwaad doen. Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

ik gebruik hem nu maar kent iemand hier een site waar je nog meer van deze gadgets kan halen

Klik eens rechts op je sidebar dan op gadgets toevoegen. In het venster wat je nu krijgt staat er rechts onderin meer gadgets downloaden. Als je daar op klikt ga je naar de officiële gadgets website van microsoft.

Link to comment
Delen op andere websites

leuk gedaan. Heb XP dus heb er niet zoveel aan :7

Ik heb ook XP, en bij mij werkt-ie gewoon? :/ Voor screenshot: http://i32.tinypic.com/29cm641.jpg

Dude... Wat hebben de mensen hier nou aan een plaatje van jouw bureaublad? Dan kan je op z'n minst nog even een linkje naar deze website geven, zodat ze zelf ook een sidebar kunnen installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

leuk gedaan. Heb XP dus heb er niet zoveel aan :7

Ik heb ook XP, en bij mij werkt-ie gewoon? :/ Voor screenshot: http://i32.tinypic.com/29cm641.jpg

Dude... Wat hebben de mensen hier nou aan een plaatje van jouw bureaublad? Dan kan je op z'n minst nog even een linkje naar deze website geven, zodat ze zelf ook een sidebar kunnen installeren.

Dat is een oude build van Vista RC2? Probeer eens http://www.ryanvm.net/forum/viewtopic.php?t=4444, daar zitten ladingen gadgets bij, en een 1-klik-en-reboot-installatie, en bevat de nieuwste sidebar uit Vista SP1... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Om problemen te voorkomen:

Kan hij nu ook voor de XP ?

Als iemand mij zegt dat dit zo is. En ik Installeer het en m'n computer crasht of iets dergelijks. Stel ik diegene aansprakelijk. Denk dus na wat je op dit bericht reageert!

Ciao :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Om problemen te voorkomen:

Kan hij nu ook voor de XP ?

Als iemand mij zegt dat dit zo is. En ik Installeer het en m'n computer crasht of iets dergelijks. Stel ik diegene aansprakelijk. Denk dus na wat je op dit bericht reageert!

Ciao :cya:

Ik heb 2 antwoorden voor je: 1. Ja, het is mogelijk 2. Het is installeren op eigen risico. Beslis dus zelf maar of je het installeert.

@NTAuthority: Ok, dank je voor de tip. Ik had niet naar versienummers gekeken. Het werkt iig met de Gadget van dit topic. Da's eigenlijk nog het belangrijkste.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk gedaan, alleen gebruik ik de sidebar niet echt ik vind het maar irritant en mijn pc word er slomer van.

Goed nieuws! Dit programma (Timeleft) vertraagt je PC niet, en is nog verdomde handig ook! (En het kan aftellen...) Klikt u maar >> HIER <<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...