kamranoi Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 (bewerkt) hoi allemaal toen ik een mod wou plaatsen ging mijn hele spel sloom toen restarte ik mijn PC en nu hoor ik e'm wel laden (zweoefhfhfhfhhf hoor ik dan) maar tijdens het laden stopt ie. wat moet ik doen kan iemand me helepen kamranoi Bewerkt: 17 april 2008 door -Matthijs- Titel wat beschaafder gemaakt, onnodig gebruik van hoofdletters. Reageren
Gangsta Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 hoi allemaal toen ik een mod wou plaatsen ging mijn hele spel sloom toen restarte ik mijn PC en nu hoor ik e'm wel laden (zweoefhfhfhfhhf hoor ik dan) maar tijdens het laden stopt ie.wat moet ik doen kan iemand me helepen kamranoi Voordat je een mod installeert, moet je wel je GTA San Andreas versie downgraden als je V2.0 hebt. Dit kan met de downgrade tool: http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=d...amp;showfile=67 Ik raad je aan, als je dat niet gedaan hebt, eerst jou hele GTA SA opnieuw te installeren en daarna de downgrader tool te gebruiken. Als je het hebt gedowngradet installeer je weer die mod. Succes. Reageren
kamranoi Geplaatst: 17 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2008 ja maar kijk die postertje van demo-shield die start niet op dus die plaatje met opties zoal play GTA, 'download DirectX 9.0 en install GTA... die komen niet dus kan ik e'm ook niet opnieuw instaleren. en al ik het er in stop hoor ik een geluid wat betekend dat die CD aan het laden is maar daarna stopt het en dan schijnt die lichtje van mijn CD-DVD tool (ofwat dan ook), niet meer het lijkt alsof ie het opgeeft Reageren
Gangsta Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 ja maar kijk die postertje van demo-shield die start niet op dus die plaatje met opties zoal play GTA, 'download DirectX 9.0 en install GTA... die komen niet dus kan ik e'm ook niet opnieuw instaleren. en al ik het er in stop hoor ik een geluid wat betekend dat die CD aan het laden is maar daarna stopt het en dan schijnt die lichtje van mijn CD-DVD tool (ofwat dan ook), niet meer het lijkt alsof ie het opgeeft Doen andere CDroms het wel? Je kan jou gta sa altijd even op een andere computer proberen te installeren. Reageren
kamranoi Geplaatst: 17 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2008 (bewerkt) Goed nieuws op mijn vaders laptop doet ie het wel en we zijn er achter gekoemen dat er een hacker in mijn PC zat want GTA Demo-shield en systeemherstel liepen an het begin vast hopelijk doet ie het nu ga nu ff de CD-rom van GTA uitprobren kamranoi edit: ik zie het nu er zit een kleine barstje in mijn cd er is dus niks meer mogelijk behalve een nieuw cd kopen? edit 2: gelukkig zit het in de originaliteits ring en niet in de data dus mn vader gaat e'm kopieëren. er staat namelijk na dat ik uiteindelijk die poster heb gezien en play GTA heb gedrukt...''Unable to authenticate orginal disc within time limit'' Bewerkt: 17 april 2008 door kamranoi Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.