joppie Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Wil ik SA spelen, start ie niet op! Ik op alle soorten manieren opstarten maar geen een werkt. Opnieuw geinstalleerd, maar dat mocht ook niet baten. CD bekeken, (bijna) geen krasjes en even schoongemaakt... weer geprobeerd, weer niet natuurlijk... Wat te doen.. Alvast bedankt. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Als je Vista hebt kun je het onderstaande eens proberen. Doordat bepaalde mappen een (extra) beveiliging hebben, waaronder de map 'Program Files', met het besturingssysteem Windows Vista volgt hieronder een oplossing die kan helpen om GTA:SA werkend te krijgen. Overigens gelden bovenstaande aanbevelingen van BrokenTable natuurlijk ook voor PC's met Vista. Om voorbij de beveiliging van de map 'Program Files' te komen, de map waarin ook de map 'Rockstar Games\GTA San Andreas' staat, is het nodig om GTA:SA te starten met 'Administrator rechten': klik met de rechtermuisknop op de snelkoppeling van GTA:SA en kies 'Eigenschappen' selecteer het derde tabblad 'Compatibiliteit' en vink het vakje aan bij 'Bevoegdheidsniveau', naast dit vakje staat: 'Dit programma als Administrator uitvoeren' klik daarna op de knoppen [Toepassen] en [OK] Vanaf nu moeten ook alle GTA:SA gerelateerde programma's zoals carspawners en SAMA op dezelfde manier ingesteld worden, anders zullen zij niet kunnen werken met het spel. Reageren
joppie Geplaatst: 17 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Als je Vista hebt Helaas heb ik XP... Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Dan is er nog de kans dat het ligt aan geïnstalleerde emulatiesoftware of brandprogramma’s op je PC. Programma’s als Daemon Tools, Clone CD, Alcohol 120% of zelfs Nero kunnen namelijk in botsing komen met de beveiliging van GTA, hetgeen er toe kan leiden dat deze niet meer start. Mocht je dergelijke programma geïnstalleerd hebben, zet ze dan even uit en probeer het nog eens. Daarnaast kun je via CTRL + ALT + DEL nog even bekijken of er niet toevallig al een proces van GTA loopt als je wilt starten, ook dat kan nog wel eens een probleem zijn. Reageren
joppie Geplaatst: 17 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Dan is er nog de kans dat het ligt aan geïnstalleerde emulatiesoftware of brandprogramma’s op je PC. Programma’s als Daemon Tools, Clone CD, Alcohol 120% of zelfs Nero kunnen namelijk in botsing komen met de beveiliging van GTA, hetgeen er toe kan leiden dat deze niet meer start. Mocht je dergelijke programma geïnstalleerd hebben, zet ze dan even uit en probeer het nog eens. Daarnaast kun je via CTRL + ALT + DEL nog even bekijken of er niet toevallig al een proces van GTA loopt als je wilt starten, ook dat kan nog wel eens een probleem zijn. De bovenstaande programma's heb ik niet en het probleem is pas vandaag gekomen. Gisteren heb ik nog GTA gespeeld zonder problemen. Ik had ook nog niets gedaan voordat ik vandaag wou spelen en ineens doet ie het niet meer... En er loopt ook geen proces meer van SA... Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Probeer eens een systeemherstel te doen naar een bepaalde dag van afgelopen week, misschien dat hij het daarna dan wel doet. Reageren
joppie Geplaatst: 17 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2008 (bewerkt) Probeer eens een systeemherstel te doen naar een bepaalde dag van afgelopen week, misschien dat hij het daarna dan wel doet. Dat werkt bij mij niet, egt vaag maar toen er bij mij een trojan in zat (vorig jaar) wilde ik dat ook doen maar toen was er nog niets veranderd. Er stond dat het niet kon worden gedaan, nouja het stond er wel iets anders. Toen heb ik me pc opnieuw moeten installeren... Maar als ik dat nu zou doen werkt het nog niet... ik kan nog wel een keer proberen. EDIT: nee, het heeft wéér niet geholpen. Er stond weer dat er niets was gedaan. Bewerkt: 17 april 2008 door joppie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.