Jump to content

prince of persia signature

Recommended Posts

Geplaatst:
ik ben wel wat trots XD

zeg ff wat je er van vind en geef tips enzoo ^^

SIG%20princeofpersia.jpg

Bedankt nu nog een beetje inpakken, psp meenemen :tu:

PSP meenemen naar 2 meiden? :N Zo gaan ze nog denken dat je een nerd bent..

Mooi man :tu: Ik kan je geen tips gefen want heb er nie echt verstand van maar ik vind deze mooi:D

Geplaatst:

En trots mag je zijn Aartdognau. Dit is een hele mooie signature. Ik heb weinig tips, maar als ik het dan toch ergens over moet hebben zal het de tekst zijn. De grijze kleur van de tekst vind je nergens terug in de signature, en dat verpest het geheel een beetje. In prinzipe is een dergelijke small pixel font al voldoende, maar denk op de kleuren die je erin gebruikt. Wat je ook kunt doen is je font wat meer afstemmen op de uitstraling van de signature. In dit geval een beetje in de trant van de riddertijd/middeleeuwen. Een Gothicfont zou het in dat geval mooi kunnen afronden.

Hopelijk kun je daar iets mee. Verder nogmaals mijn complimenten, want dit is een héle grote stap die je maakt in vergelijking met je vorige sig's :Y

Geplaatst:

een hele mooi texture, geen idee waar het over gaat maar het ziet er mooi uit. alleen welk font gebruik je voor de text rechtsbovenin?

Geplaatst:

Dit vind ik ook de beste sig tot nu toe... Er zitten geen slechte punten in behalve de tekst... De tekst heb je iedere keer in hetzelfde font... Deze font vind ik eigenlijks niet echt bij Prince Of Persia passen... De kleur kon ook anders en hij is wat klein maar dat komt waarschijnlijk door het font zelf...

Ga zo door!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...