Jump to content

HELP, ik kan de map gta user files niet vinden!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil zelf graag liedjes erin zetten, maar ik kan de map GTA User Files nergens vinden.

Ik heb al in mijn Documenten gekeken en gedeelde documenten maar daar staat hij niet.

het is mij wel opgemerkt dat hij de savegames opslaat in de Data van van San Andreas, weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Dankjewel

Geplaatst:

Doe in hardeschijf C: Ctrl+F om GTA San Andreas User Files te vinden, dat moet wel lukken. Succes! ;)

Geplaatst:
Doe in hardeschijf C: Ctrl+F om GTA San Andreas User Files te vinden, dat moet wel lukken. Succes! ;)

Helaas, ik heb CTRL+F gedrukt en toen gezocht naar GTA San Andreas User Files, maar dat kon hij nergens vinden :N

Maar weet je ook niet hoe het komt waarom hij de Savegames in de Data map opslaat? :dans:

Geplaatst:

In de 'data'-map van GTA San Andreas je savegames is volgens mij al eens eerder langs gekomen, al kan ik het topic zo snel even niet vinden. Ik vind het sowieso al erg vreemd, maar zou je eens een plaatje kunnen maken? Een plaatje maken gaat als volgt:

Een plaatje maken doe je middels de Prnt Scrn toets, die naast de F12 zit. Plak het plaatje in Paint door Ctrl + V te drukken of naar 'Bewerken' --> 'Plakken' te gaan. Sla hem op en upload hem op ImageShack. Klik naast het veld op de button 'Bladeren...' en zoek je plaatje op. Even op 'Host it!' drukken, naar beneden scrollen en de 'Direct link to image' kiezen. Kopieer die en maak een bericht aan. Druk boven je bericht op rte-image-button.png en plak de URL in het vakje. Even een Enter en je link is geplaatst.

Eenmaal een plaatje gemaakt kun je eens de map 'GTA San Andreas User Files' aanmaken in 'Mijn Documenten'. Doe exact dezelfde naam, met hoofdletters dus. Maak daarin de map 'User Tracks' aan, ook met de hoofdletters. Plak daarin eens je muziek en wie weet werkt het. Succes! :)

Geplaatst:
In de 'data'-map van GTA San Andreas je savegames is volgens mij al eens eerder langs gekomen, al kan ik het topic zo snel even niet vinden. Ik vind het sowieso al erg vreemd, maar zou je eens een plaatje kunnen maken? Een plaatje maken gaat als volgt:
Een plaatje maken doe je middels de Prnt Scrn toets, die naast de F12 zit. Plak het plaatje in Paint door Ctrl + V te drukken of naar 'Bewerken' --> 'Plakken' te gaan. Sla hem op en upload hem op ImageShack. Klik naast het veld op de button 'Bladeren...' en zoek je plaatje op. Even op 'Host it!' drukken, naar beneden scrollen en de 'Direct link to image' kiezen. Kopieer die en maak een bericht aan. Druk boven je bericht op rte-image-button.png en plak de URL in het vakje. Even een Enter en je link is geplaatst.

Eenmaal een plaatje gemaakt kun je eens de map 'GTA San Andreas User Files' aanmaken in 'Mijn Documenten'. Doe exact dezelfde naam, met hoofdletters dus. Maak daarin de map 'User Tracks' aan, ook met de hoofdletters. Plak daarin eens je muziek en wie weet werkt het. Succes! :)

dataid2.jpg

hier is die van me Data map _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...