Jump to content

Beste SA Radiocommercial

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kon hier nog geen topic over vinden dus hier eentje.

Wat vind jij de beste commercial op de radio?

Ik die op K-Rose van It's a horse with a drinking problem.

Reclame van het radiostation zelf. Verder vind ik alle commercials op K-Rose wel iets hebben.

Geplaatst:

ja zo een keer op een zender waar ik de nam nie meer van weet

toen zijden die iets van een kind dat dat verveld was en dat ze die dood gingen knallen zoiets :unsure:

Geplaatst:

@ Bjorn....download ff de San Andreas Radio uit de gtagames download database.....dan kun je alle reclames luisteren......

mijn favoriet is "The San Andreas Telephone" reclames

voorbeeldje

Hello?”

“Hi, is Mark there?”

“Yeeah?”

“It´s me Shannon, we met at Jacks party?”

“Yeah, how can I forget - wow- how you doin - I haven´t heard from you in..uhm..”

“9 months?”

*Baby huilt*

“Hello?”

Stem : “Some moments change your life. San Andreas telephone - for those difficult conversations

Geplaatst:

Hebben ze nog pets over night? nee :( jammer anders die commercial Van Og lock die is echt maserlijk grappig :lol:

Geplaatst:

Ze zijn allemaal wel grappig!

Meeste zijn best wel oversekst of overdreven.

Ik vind de De Koch Diamonds (je kan het ook horen als The Cock Diamonds ;) )

Ook je vriendin een diamand geven waardoor ze je overspel vergeet en bepaalde handelingen verricht vind ik ook best wel grappig.

Allemaal zo lekker Amerikaans overdreven.

Ook de Exsorbeo Gaming system reclame is goed.

"Mom look I'm playing with myself" :lol:

"I wonder if dad still does it" <_<

Vergeet niet op de "echte" site te kijken en dat domme spel te spelen http://www.exsorbeo.com/ :puh:

Geplaatst:
@ Bjorn....download ff de San Andreas Radio uit de gtagames download database.....dan kun je alle reclames luisteren......

mijn favoriet is "The San Andreas Telephone" reclames

voorbeeldje

Hello?”

“Hi, is Mark there?”

“Yeeah?”

“It´s me Shannon, we met at Jacks party?”

“Yeah, how can I forget - wow- how you doin - I haven´t heard from you in..uhm..”

“9 months?”

*Baby huilt*

“Hello?”

Stem : “Some moments change your life. San Andreas telephone - for those difficult conversations

ja duu ik heb da al eens geprobeerd he enn uhh toen ik da genienstaleerd zij die da ge die cd daar voor most heben <_< :angry:

Geplaatst:

je download dat programma ....stop de GTA SA CD in je computer.....en dan GTA SA Radio starten....en ja dan doet hij het

Geplaatst:

ik hetzelfde als joriz

Ook je vriendin een diamand geven waardoor ze je overspel vergeet en bepaalde handelingen verricht vind ik ook best wel grappig.

Allemaal zo lekker Amerikaans overdreven.

die is heel goed ja

Geplaatst:

ik vind die inversing terapie de beste dan de ene vent heeft de aandrang om te vrijen met zijn moeder nu het heeft geprobeerd wil hij niet meer en die tweede voorbeeld van die vrouw snap ik niet helemaal maar de die verteller wordt op het einde nogal .................. (mag je zelf invullen) :puh:

Geplaatst:

ik vind die reclame melig van dat joch dat op zn bek gaat bij het fietsen en dat zn moeder hem dan verplicht auto te gaan rijden, omdat fietsen levensgevaarlijk zou zijn :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...