Tmzom Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 ik hoorde eerst een reclame: They got youre wife! Butt i aint married Reageren
Mathmagic Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 Ik kon hier nog geen topic over vinden dus hier eentje.Wat vind jij de beste commercial op de radio? Ik die op K-Rose van It's a horse with a drinking problem. Reclame van het radiostation zelf. Verder vind ik alle commercials op K-Rose wel iets hebben. ik vind die reclame over dat PC spelletje ... of sorrow best wel gieren. dat met die kleine die pentagrammen op de muren tekent en onzichtbaar is. Reageren
commando Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 ik vind die van de cluckin bell wel leuk Reageren
DreamZ Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 (bewerkt) Jaaaa!! die over dat dat kind niet meer mag fietsen en een auto krijgt omdat hij pleurde is egt masterlijk lachwekkend hoe overbezorgd kunnen je ouders zijn :lol: Bewerkt: 12 februari 2005 door DreamZ Reageren
commando Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Geplaatst: 14 februari 2005 (bewerkt) ik vind de cluckin bell wel een leuk deuntje hebben :ph34r: . COMMANDO Bewerkt: 22 februari 2005 door commando Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.