stefan321 Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 ik start BF2 op ik ga in een online server hij laadt de game dan zie je de spwam points en de kaart en dan doet de pc helemaal niks meer geen muis geen toetsenboord niks... Reageren
TomHagen Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 ik start BF2 op ik ga in een online server hij laadt de game dan zie je de spwam points en de kaart en dan doet de pc helemaal niks meer geen muis geen toetsenboord niks... Je kan altijd herinstalleren. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Kan je het spel qua systeem eisen aan? Wat voor besturingssysteem gebruik je? Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 ik start BF2 op ik ga in een online server hij laadt de game dan zie je de spwam points en de kaart en dan doet de pc helemaal niks meer geen muis geen toetsenboord niks... Kijk wel of je toevallig wel de controls hebt ingesteld. Wie weet staat er overal wel unbound Reageren
stefan321 Geplaatst: 18 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2008 heb hem al op nieuw geinstraleerd en hij deed het vorige week heel goed ik heb het met patch 1.41 geprobeert en zonder... Reageren
Wesley Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Hmm, ik heb dit volgens mij ook wel eens, ik zie wel vanalles lopen, maar ik kan ook nergens op drukken, enigste wat ik deed was wachten, en na een minuutje werkt het wel weer. Als je echt elke keer weer last hiervan hebt, dan moet je even contact opnemen met EA Support. www.support.ea.com Reageren
studio dewolf Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Heb je al opnieuw geprobeerd? Reageren
stefan321 Geplaatst: 19 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Heb je al opnieuw geprobeerd? nee ga ik zo doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.