Dr. Phil Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 (bewerkt) Hallo, ik heb een geripte versie van San Andreas van 600 MB (kleine harddisk) waarop ik af en toe speel. Maar sommige missies kan ik niet doen omdat de besturing dan niet goed reageert. Dat is jammer genoeg ook het geval in Life's a Beach, waar mijn score permanent op 0 staat. Je kunt mijn savegame wel gewoon spelen omdat ik hier al eens eerder ben geholpen. Versie is de standaardversie zonder patches. Dus als iemand deze missie zou willen fixen, graag GTASAsf1.b Bewerkt: 17 april 2008 door -Matthijs- Overbodige afbeelding verwijderd.
.Sharingan Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 (bewerkt) Je hebt San Andreas illegaal, dus mogen we je hier niet helpen. Bewerkt: 17 april 2008 door .Whoopdidoo.
-Matthijs- Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Zoals reeds opgemerkt bieden wij geen hulp aan leden die een illegale versie van GTA bezitten, wat je eigenlijk ook al eerder had kunnen weten als je de regels zorgvuldig doorgenomen had. Mijn advies is om een originele versie in de winkel te kopen, aangezien je dan altijd om hulp kunt vragen én je bovendien minder last hebt van (technische) problemen. Topic gesloten.
Recommended Posts