Jump to content

Mp3Control 2


Fbi-Crew

Recommended Posts

hoe moet ik er voor zorgen dat hij in VC werkt want ik snap het niet echt
hoe moet ik er voor zorgen dat hij in VC werkt want ik snap het niet echt

Niemand?

Geduld is een schone zaak..;)

Bij de eerste dan doet mijn vc het niet bij load game start het op balkje helemaal vol dan hoor je een geluid dat hij klaar is gelijk daar achter hoor je het geluid dat er een fout in zit

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet gewoon bij de bestanden. Dus bij D en dan Rockstar en dan GTA Vice City.

Daar zijn allerlei bestand. Zoals Skin enz. En dan moet je even Mp3 opzoeken.

Hier zet je liedje(s) in. Als je in de auto zit moetje ff scrollen naar Mp3 Player.

Als ie vast loopt ofzo, Is er waarschijnlijk 1 nummer neit goed ofzo. Had ik ook heel vaak, het kan ook zijn dat er té veel nummers in staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet gewoon bij de bestanden. Dus bij D en dan Rockstar en dan GTA Vice City.

Daar zijn allerlei bestand. Zoals Skin enz. En dan moet je even Mp3 opzoeken.

Hier zet je liedje(s) in. Als je in de auto zit moetje ff scrollen naar Mp3 Player.

Als ie vast loopt ofzo, Is er waarschijnlijk 1 nummer neit goed ofzo. Had ik ook heel vaak, het kan ook zijn dat er té veel nummers in staan.

is er nog een mp3 skipper?

Link to comment
Delen op andere websites

Even voor de duidelijkheid: je hebt geen enkel programma nodig om MP3 bestanden in je eigen VC-afspeellijst te zetten. Je sleept of kopieert/plakt gewoon alle MP3 bestanden naar

C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\mp3

Tenzij je jouw GTA VC ergens anders geïnstalleerd hebt, dan moet je die map opzoeken met Windows Verkenner of Deze Computer en de bestanden in de mp3 map zetten. Als je nu ingame kijkt zou ie de bestanden automatisch moeten herkennen en kun je ze beluisteren.

F5 is in internetbrowsers de sneltoets voor 'vernieuwen'. Je gaat, op de meeste sites, niet terug naar de startpagina, maar je vraagt de pagina omnieuw aan.

In VC is F5 dacht ik de toets om naar het volgende nummer te gaan, maar als dit na herhaaldelijk indrukken niet werkt, moet je gewoon wat andere F-toetsen proberen. (Let ook op F-lock, als je dit hebt.)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...