DaddyPimp Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 (bewerkt) Als eerste effe: 'T doet me deugd om te zien dat ik na zo lang niet op het forum te zijn geweest toch nog bovenaan sta in de ranking! ^^ Wie wil battlen? Onderwerp: Zelf weten Soort design: Sig Size design: eigen keuze Render: Mag Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Zsm. Opmerking: Doe je ding ^^ & AUB niet de allerbeste van ut forum want heb al verrekte lang niet echt meer ge-photoshopt Bewerkt: 17 april 2008 door DaddyPimp
.Phobia Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 ik doe =D ik ben niet de beste van de forum XD HAHAHAHA. dus is het goed? =D
FireFighter Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Mag ik mee doen? >>> Door RonaldVC: Een battle is doorgaans tussen twee personen. Er heeft al iemand gereageerd op deze battle, en totdat de topicstarter een reactie plaatst zal de battle tussen de topicstarter en de eerste persoon die reageert gaan. Het is dus niet de bedoeling dat er drie of meer aan dezelfde battle meedoen.<<<
DaddyPimp Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 ik doe =Dik ben niet de beste van de forum XD HAHAHAHA. dus is het goed? =D Is goed, ik lever mijn sig zometeen in.
DaddyPimp Geplaatst: 8 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 (bewerkt) Bewerkt: 9 mei 2008 door DaddyPimp
.Phobia Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 ok ik was van plan mee te doen en ik was ook de eerste die het poste maarja als je met hem battled moet je het maar zien.
DaddyPimp Geplaatst: 13 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 ok ik was van plan mee te doen en ik was ook de eerste die het poste maarjaals je met hem battled moet je het maar zien. Jha deze battle is ook tegen jou...
DaddyPimp Geplaatst: 22 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 'T duurt me veel te lang.. Iemand anders?
.Phobia Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 ok sorry voor het veel te lang wachten ik was het compleet vergeten maar hier is ie dan mijn sig die ik inzet:
.Phobia Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 aartdognau: daddypimp: veel geluk daddypimp VOTEN MAAR!
KJF Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Beide signature's zijn zeer mooi, mijn complimenten, Ik vind alleen de renders niet zo heel goed ingeblend en de achtergrond van Aartdognau nog wat te leeg. daarom gaat mijn stem naar: Daddypimp
Recommended Posts