joppie Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 (bewerkt) Ik had al een probleem met het opstarten met GTA SA, dat was nog niet verholpen maar toen heb ik een 2e exemplaar erbij gepakt, die erin geprobeerd te zetten maar bij de installatie bleef ie bij 4 blokjes hangen. Dus ik dat afsluiten, en daarna wilde ik hem verwijderen (voor wat erin zat) bij configuratie scherm/software maar daar stond ie niet. Dus ik heb de map GTA San Andreas verwijderd. Opnieuw gepobeerd te installeren met het 1e exemplaar, en ja hoor dar was het gedonder, ik kon alleen nog maar klikken op play of uninstall. Op play kon niet want hij was eruit, maar ik kon hem ook niet uninstalleren want dan kwam er een fout, want alles was natuurlijk al weg. Nu zit ik dus met een probleem... uhm... help? Bewerkt: 17 april 2008 door joppie Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 (bewerkt) Dus je hebt de map San Andreas (:C) verwijdert, omdat deze niet bij Software stond? Is het feit dat je een 'tweede' exemplaar het gevolg van je hard werkende en daardoor goed verdienende ouders/verzorgers, of heb je gekopieerde versies van San Andreas? In dat geval, kan ik je alleen maar zeggen; zoiets gebeurt nou eenmaal bij illegale software. Je kunt misschien eventjes zoeken naar bestanden via de zoekfunctie van Windows. Indien je wél legale San Andreas dvd's in huis hebt, raad ik je eveneens aan om het bovenstaande icoontje eventjes op te zoeken. Je zou kunnen proberen om je schijfje(s) nog eens schoon te maken met een vochtig doekje, of eventjes controlleren op krassen. Mocht hij er zo uit zien als de cd boven aan deze pagina, dan zou je af kunnen reizen naar Zuid-Limburg (vestiging van Cd-Repair Nederland). Of aan je ouders vragen of ze nóg een keertje San Andreas voor je kunnen kopen. Succes ermee Bewerkt: 17 april 2008 door Pennywise-The-Clown Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Probeer de half geïnstalleerde versie eens te verwijderen met Regcleaner. Dit programma heeft de mogelijkheid om programma’s of mappen te verwijderen en registers op te schonen, waardoor GTA dus in zijn totaliteit verwijderd kan worden. Hoewel ik je geen garantie kan geven dat dit je probleem verhelpt, acht ik de kans wel vrij groot dat dit een mogelijke oplossing is. Na het downloaden installeer je vanzelfsprekend het programma. Na het opstarten ga je dan naar het tabblad 'Software' en bekijk je of je onder 'Rockstar Games' GTA: San Andreas terug kunt vinden. Vink deze aan zodra je hem gevonden hebt, en verwijder de map vervolgens via de knop 'Remove selected' rechts onder in het scherm. Reageren
joppie Geplaatst: 18 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2008 OK, bedankt het heeft gewerkt. De installatie deed het ook goed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.