Jump to content

Nieuwe characters gevonden ?


freestyla

Recommended Posts

Ik heb me juist geregistreerd bij de rockstar social club en je kon er een avatar kiezen van een character uit gta4.

Ik denk dat er wel enkele nieuwe bijzitten :

alle avatar characters :

-Elizabeta Torres

-Derrick McReary (nieuw)

-Patrick McCeary

-Francis McCeary

-Mallorie Bardas (nieuw)

-Vlad Glebov

-Kenny Petrovic (nieuw)

-Manny Escuela

-Little Jacob

-Dwayne Forge

-Isaac Roth (nieuw)

-Jimmy Pegorino (nieuw)

mogelijk waren deze al bekend die ik met nieuw aanduide had iemand deze al ergens gezien ?

Bewerkt: door freestyla
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou me ook aanmelden voor de social club, alleen heb ik per ongeluk een verkeerde leeftijd ingevuld en kan ik niet meer op de website komen van Rockstar GTA IV heeft iemand hier een oplossing voor???

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou me ook aanmelden voor de social club, alleen heb ik per ongeluk een verkeerde leeftijd ingevuld en kan ik niet meer op de website komen van Rockstar GTA IV heeft iemand hier een oplossing voor???

Cookies en Geschiedenis voor de betreffende pagina wissen :tu:

Dan zou je weer op de website moeten kunnen komen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het nu al een weeklang, en ik heb als het goed is ook de geschiedenis en de cookies verwijderd

zal vanavond nog wel een keer kijken misschien had ik het toch niet verwijdert dacht het in ieder geval wel.

Ik vind het maar een raar iets, want iedereen kan toch een andere datum invullen, dus het is helemaal geen goede controle en nu word iemand geblokkeerd die er wel op zou mogen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het nu al een weeklang, en ik heb als het goed is ook de geschiedenis en de cookies verwijderd

zal vanavond nog wel een keer kijken misschien had ik het toch niet verwijdert dacht het in ieder geval wel.

Ik vind het maar een raar iets, want iedereen kan toch een andere datum invullen, dus het is helemaal geen goede controle en nu word iemand geblokkeerd die er wel op zou mogen

Tja iedereen kan inderdaad een datum invullen. Maar het gaat erom dat R* nu geen verantwoording meer heeft ten aanzien van de bezoekers... Die zijn namelijk oud genoeg om de site te zien. :Y

En voor jou moet je echt alles wissen wat temaken kan hebben met de site.....

Dat zou het probleem moeten verhelpen... Succes in iedergeval ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou me ook aanmelden voor de social club, alleen heb ik per ongeluk een verkeerde leeftijd ingevuld en kan ik niet meer op de website komen van Rockstar GTA IV heeft iemand hier een oplossing voor???

Das mij ook overkomen -,- dus nu doe k het ook via een andere PC

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het nu al een weeklang, en ik heb als het goed is ook de geschiedenis en de cookies verwijderd

zal vanavond nog wel een keer kijken misschien had ik het toch niet verwijdert dacht het in ieder geval wel.

Ik vind het maar een raar iets, want iedereen kan toch een andere datum invullen, dus het is helemaal geen goede controle en nu word iemand geblokkeerd die er wel op zou mogen

heb je geen meerdere pc,s dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het nu al een weeklang, en ik heb als het goed is ook de geschiedenis en de cookies verwijderd

zal vanavond nog wel een keer kijken misschien had ik het toch niet verwijdert dacht het in ieder geval wel.

Ik vind het maar een raar iets, want iedereen kan toch een andere datum invullen, dus het is helemaal geen goede controle en nu word iemand geblokkeerd die er wel op zou mogen

heb je geen meerdere pc,s dan?

Er zijn mensen (zoals ik) die aan eentje genoeg hebben. :puh:

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals boven je effe op andere pc :puh:

Maar ik heb geen andere pc. Betekend dit dat ik nooit meer op die site kan of is het maar tijdelijk?

Heb zelf wat zitten proberen, en uiteindelijk is het gelukt. Ik moest toch wát vinden om toch op die site te komen op mijn eigen PC, want dat zit toch wat lekkerder dan op de pc van mijn ouders. :puh:

Ik gebruik overigens FireFox. Ga naar www.rockstargames.com/IV, waar je waarschijnlijk te horen krijgt dat je de site niet mag zien. Druk op rechtermuisknop > settings > klik op het tweede tekentje (soort van map) en zet dat balkje op "none" (helemaal naar links dus). Druk op OK...

Je krijgt dan (waarschijnlijk) de vraag of je het echt zo laag wilt zetten, want dat betekent dat je alles van www.rockstargames.com delete. Druk op OK. Druk vervolgens op Close. Refresh, en je kunt weer je geboortedatum invullen.

Vergeet niet dat je de settings (de balk dus) weer terug moet zetten op waar hij in het begin stond (1 MB), omdat het anders niet goed gaat. :puh:

Have fun op de site. :D

Maar nu graag weer ontopic.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...