samin00 Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 hee iedereen telkens als ik me wil aanmelden met die social club dan staat er dat ik me acc moet activeren via me hotmail als ik dat doe staat er nog steeds je moet je acc activeren hoe kan dat dan en zeg het alsjeblieft als je de zelfde probleem hebt Reageren
icep0wer Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Hmm, Ik heb daar geen gedonder mee gehad.. Misschien verstandig om ff je cookies te deleten, en opnieuw in hotmail te activeren? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Misschien is het handig om in je hotmail even onder het kopje "Ongewenste e-mail" te kijken, want misschien ziet hotmail die mail als spam. Reageren
Scott14 Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 ik heb het ook krijg maar geen mail... Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Misschien is het te druk op de server van SC ofzow. Heb me net ook aangemeld en heb gelijk een email gehad. Check anders even of je het goede emailadres ingevoerd heb Reageren
Scott14 Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Misschien is het te druk op de server van SC ofzow. Heb me net ook aangemeld en heb gelijk een email gehad.Check anders even of je het goede emailadres ingevoerd heb ik zit op school en kan niet op accepteer drukken zeg maar. je ziet niet de hele pagina :7 Reageren
Biocount Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Misschien is het te druk op de server van SC ofzow. Heb me net ook aangemeld en heb gelijk een email gehad.Check anders even of je het goede emailadres ingevoerd heb ik zit op school en kan niet op accepteer drukken zeg maar. je ziet niet de hele pagina :7 Zit al jaren niet meer opschool.. maar scholen hebben tog beveilligen voor bepaalde dingen? Of de pc is gewoon f..... up there. Reageren
Scott14 Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Misschien is het te druk op de server van SC ofzow. Heb me net ook aangemeld en heb gelijk een email gehad.Check anders even of je het goede emailadres ingevoerd heb ik zit op school en kan niet op accepteer drukken zeg maar. je ziet niet de hele pagina :7 Zit al jaren niet meer opschool.. maar scholen hebben tog beveilligen voor bepaalde dingen? Of de pc is gewoon f..... up there. firefox op usb gezet haha maar heb vanochtend thuis alles ingevuld, en had geen problemen Reageren
angie Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 nee....je moet gewoon als je je registreert op ok drukken. dus je voert je email adres in en 2x je wachtwoord, dan druk je op zon knopje dta hij het maakt en dan zegt hij dat ie ene mailtje stuurt naar je adres, maar dan moet je wle op ok drukken wat daar dan onder staat Reageren
samin00 Geplaatst: 18 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2008 hee iedereen ik heb nu wel een social club id en ik ben ook ingelogd maar hoe geef ik mijn ps3 id op?? Reageren
Biocount Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 hee iedereen ik heb nu wel een social club id en ik ben ook ingelogdmaar hoe geef ik mijn ps3 id op?? Je kan verder nog niks er mee..gaat 29 april pas open (zal wel weer savonds laat worden dan 29 april maar oke) En om elke keer over social club een nieuw topic aan temaken lijkt me ook zinloos Reageren
IV trailer Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Misschien is het te druk op de server van SC ofzow. Heb me net ook aangemeld en heb gelijk een email gehad.Check anders even of je het goede emailadres ingevoerd heb ik zit op school en kan niet op accepteer drukken zeg maar. je ziet niet de hele pagina :7 Zit al jaren niet meer opschool.. maar scholen hebben tog beveilligen voor bepaalde dingen? Of de pc is gewoon f..... up there. Wij waren slim netwerkbeheerder nog slimmer en nu zijn wij stiekem weer het slimst. Met andere woorden internet explorer was filternet firefox werd geblokkeerd toen ze ons dat zag gebruiken en nu zitten we op een minder bekende browser genaamd slimbrowser. P.S. Ga bij slimbrowser naar internet opties->proxieinstellingen->disable proxies om filternet uit te zetten. Reageren
sanfuck Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 hee iedereen ik heb nu wel een social club id en ik ben ook ingelogdmaar hoe geef ik mijn ps3 id op?? Ik denk dat je daar beter in het ander topic had kunnen plaatsen van het bestaan wist je waarschijnlijk ook al anders noem je dit topic niet probleem 2 Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 hee iedereen ik heb nu wel een social club id en ik ben ook ingelogdmaar hoe geef ik mijn ps3 id op?? Is nog niet mogelijk. Ik weet ook niet hoe straks alles gaat werken als je de game heb, hoe die dan contact maakt enzo, maar dat komt allemaal later wel. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Probleemtopic Social Club I en II samengevoegd tot 1 probleemtopic. Graag deze gebruiken voor alle problemen met en rondom SC..... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.