tototom Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 zoals in de titel: komt hij ok uit op de playstation 2??? Reageren
LangeDraak Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Nee sorry. GTA IV is echt een next gen game.... Dus voor PS2 bezitters kan ik alleen maar zeggen: GTA III GTA Vice City GTA San Andreas GTA Liberty City Stories GTA Vice City Stories. Jullie hebben keus genoeg Reageren
tototom Geplaatst: 18 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Nee sorry.GTA IV is echt een next gen game.... Dus voor PS2 bezitters kan ik alleen maar zeggen: GTA III GTA Vice City GTA San Andreas GTA Liberty City Stories GTA Vice City Stories. Jullie hebben keus genoeg wel veel keus. ik heb er dan ook al twee ik zal de nieuwe wel op de pc kopen, want daar komt hij toch wel? Reageren
LangeDraak Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Nee sorry.GTA IV is echt een next gen game.... Dus voor PS2 bezitters kan ik alleen maar zeggen: GTA III GTA Vice City GTA San Andreas GTA Liberty City Stories GTA Vice City Stories. Jullie hebben keus genoeg wel veel keus. ik heb er dan ook al twee ik zal de nieuwe wel op de pc kopen, want daar komt hij toch wel? Het vermoeden is er wel dat hij op de PC gaat uitkomen maar daar is nog niets over bekent. GTA IV is aangekondigt voor de PS3 en Xbox 360. Over de PC wordt nog niets gezegd. Ik hoop voor jou (en alle anderen die erop wachten) dat hij wel op de PC uitkomt maar daar zal je nog even op moeten wachten Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Please!! :ch: . Laat hem voor de PC Uitkomen! Reageren
Valkenburger Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Alle GTA's zijn toch op de p.c. uitgekomen? Als GTA4 al een tijd te koop is gaan ze vanzelf nieuwe markten zoeken, kan me écht niet voorstellen dat ze dan niet naar de p.c. gaan Dat ze dat nu nog niet zeggen of doen lijkt me omdat ze deals hebben met console-fabrikanten die extra willen verkopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.