Jump to content

Grand theft Auto IV


abruzzese

Recommended Posts

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik toch wel jaloers ben op Grand theft Auto IV voor de Xbox 360 omdat deze allerbeste titel 2 grote exlusieve contents krijgen waardoor GTA IV nog langer speelbaar blijft .

Ik heb eigenlijk mijn Playstation 3 aangeschaft voor Grand Theft Auto IV en de rest van de games die ik gespeeld heb waren een opwarmertje .

Misschien hebben wij Playstation 3 bezitters ons toch miskocht en hadden we toch die Xbox 360 moeten kopen alleen al voor Gran Theft Auto IV .

Tjonje wat brengt deze game toch een grote Hypé met zich mee en de gameplay word misschien nog beter als wij verwachten .

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • sanfuck

    4

  • Klokkie89

    3

  • abruzzese

    3

  • Kai-ShockWave

    3

Top Posters In This Topic

Wij PS3 bezitters zullen vroeg of laat ook zeker wel exclusive content krijgen.. Maak je maar geen zorgen hoor. En buiten dat.. de PS3 blijft hoe dan ook de beste console tot nu toe, wat voor exclusives de 360 ook allemaal krijgt! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ben blij dat ik juist een PS3 heb.

Die extra content maakt mij eigelijk niet zoveel uit hoor, leuk meegenomen verder maar omdaar nu een xbox voor te kopen nee, ook al wist ik vantevoren dat xbox versie extra content zou krijgen, zou ik alsnog voor de PS3 gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zelf heb ook een PS3 en geen moment spijt ervan.

Ook wij zullen extra content krijgen voor GTA IV... Dan ben ik wel van overtuigd..

En als dat niet het geval is hebben de 360 bezitters geluk en wens ik ze veel speel plezier met de extra content _O_:Y

Dus wel of geen extra content ben ik blij dat ik een PS3 heb.......

(Al kan ik me voorstellen dat de 360 bezitters blijer zijn met het feit dat ze een 360 bezitten :schater::tu: )

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij hebben de meeste hier een ps3 en vind ook niemand het ook heel erg dat wij die content niet krijgen, wij mogen tenminste gratis gebruiken van Multiplayer en dat kunnen de xbox 360 bezitters weer niet zeggen

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij hebben de meeste hier een ps3 en vind ook niemand het ook heel erg dat wij die content niet krijgen, wij mogen tenminste gratis gebruiken van Multiplayer en dat kunnen de xbox 360 bezitters weer niet zeggen

en wij (ps3 bezitters) hebben heerlijke warme kleuren :Y k krijg t nu al warm:P haha :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb zelf ook zitten denken om een xbox er bij tekopen.

Maar de xbox elite heeft nog steeds de zelfde problemen zag ik via google.

Dus nee bedankt ik hou het bij 1 console me ps3.

Als microsoft een betrouwbare console had gemaakt dan had ik er meteen 1 gekocht.

En nee dit is geen fanboy reactie want ik wou echt een xbox kopen als ie betrouwbaarDER was.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zelf heb ook een PS3 en geen moment spijt ervan.

Ook wij zullen extra content krijgen voor GTA IV... Dan ben ik wel van overtuigd..

En als dat niet het geval is hebben de 360 bezitters geluk en wens ik ze veel speel plezier met de extra content _O_:Y

Dus wel of geen extra content ben ik blij dat ik een PS3 heb.......

(Al kan ik me voorstellen dat de 360 bezitters blijer zijn met het feit dat ze een 360 bezitten :schater::tu: )

Wij krijgen ook zeker extra content. Dat is al bevestigd. Het zal in eerste instantie alleen niet ëxclusive" zijn omdat de 360 bezitters ook gebruik mogen maken hiervan. Het zal alleen (voorlopig) niet zo uitgebreid zijn als voor de 360.

Link to comment
Delen op andere websites

PS3 ? Geen moment spijt van. Heb altijd goede ervaringen gehad met de Playstation over het algemeen. En ja ik heb ze nog allemaal: PS1, PS2, en nu ook de PS3. Tis niet zo dat ik de xbox-360 afkraak ofzo, heb hem vaak bij een vriend mogen proberen, maar het beviel me niet zo. Het is maar net wat je gewend bent, en wat je het beste ligt. Kwestie van persoonlijke smaak. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb echt een hekel aan sommige fanboy's op dit forum

ik heb een xbox360 en ja hij maakt wel eens krassen op de CD's.

ik kocht een xbox360 nadat mijn PS2 kapot was gegaan en toen de PS3 net was uitgekomen ik vond 600 euries voor een PS3 gewoon te duur

ik vind wel dat de PS3 beter is simpelweg door graphics en andere fronten waarop PS3 beter is zoals de blue-ray

kortom een heel gezeik om niks

maar ik ben wel blij dat ik een 360 heb, want die contents zullen denk ik wel wat leuks opleveren

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb echt een hekel aan sommige fanboy's op dit forum

ik heb een xbox360 en ja hij maakt wel eens krassen op de CD's.

ik kocht een xbox360 nadat mijn PS2 kapot was gegaan en toen de PS3 net was uitgekomen ik vond 600 euries voor een PS3 gewoon te duur

ik vind wel dat de PS3 beter is simpelweg door graphics en andere fronten waarop PS3 beter is zoals de blue-ray

kortom een heel gezeik om niks

maar ik ben wel blij dat ik een 360 heb, want die contents zullen denk ik wel wat leuks opleveren

Het klopt toch dat je weer los moet betalen om online te kunnen spelen op de XBOX of niet?

dat zie ik dan weer als een nadeel, of hoeft dat niet

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...