BeatboxGamer Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 ik heb echt een hekel aan sommige fanboy's op dit forumik heb een xbox360 en ja hij maakt wel eens krassen op de CD's. ik kocht een xbox360 nadat mijn PS2 kapot was gegaan en toen de PS3 net was uitgekomen ik vond 600 euries voor een PS3 gewoon te duur ik vind wel dat de PS3 beter is simpelweg door graphics en andere fronten waarop PS3 beter is zoals de blue-ray kortom een heel gezeik om niks maar ik ben wel blij dat ik een 360 heb, want die contents zullen denk ik wel wat leuks opleveren Het klopt toch dat je weer los moet betalen om online te kunnen spelen op de XBOX of niet? dat zie ik dan weer als een nadeel, of hoeft dat niet Kan je als nadeel zien. Maar het werkt allemaal vlekkeloos en wat is omgerekend 5 euro per maand ( 60/12). Reageren
Little Jacob Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Zekers geen spijt dat ik deze ubergoede console heb aangeschaft Ben er heel blij mee en ik vind het een super ding Reageren
Oldskool Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 5 euro per maand is 60 euro per jaar.. en als een console 4-5 jaar meegaat (misschien langer, mijn ps2 heb ik 6 jaar gehad) dan ben je toch 300 euro kwijt. Playstation 3 Xbox 360 Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Ik moet je eerlijk zeggen dat ik toch wel jaloers ben op Grand theft Auto IV voor de Xbox 360 omdat deze allerbeste titel 2 grote exlusieve contents krijgen waardoor GTA IV nog langer speelbaar blijft .Ik heb eigenlijk mijn Playstation 3 aangeschaft voor Grand Theft Auto IV en de rest van de games die ik gespeeld heb waren een opwarmertje . Misschien hebben wij Playstation 3 bezitters ons toch miskocht en hadden we toch die Xbox 360 moeten kopen alleen al voor Gran Theft Auto IV . Tjonje wat brengt deze game toch een grote Hypé met zich mee en de gameplay word misschien nog beter als wij verwachten . Wat lul jij nou uit! Man de PlayStation3 is geweldig en zelfs beter als de Xbox 360. Zie maar Xbox 360 vs PS3 op Youtube. En het gerucht gaat dat er ook een downloadbare content voor de PS3 komt. Man heb vertrouwen in je console. Over dit soort berichten kan ik me echt opwinden! Ciao Reageren
TheoBerg Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Heb zelf een xbox 360, de 360 haalt voornamelijk zijn voordeel uit de multiplayer. jammer dat de PS3 zo duur was , andesr had ik de PS 3 gehaald Reageren
michaelfivez Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 (bewerkt) 5 euro per maand is 60 euro per jaar.. en als een console 4-5 jaar meegaat (misschien langer, mijn ps2 heb ik 6 jaar gehad) dan ben je toch 300 euro kwijt. Playstation 3 Xbox 360 300 euro op 5 jaar is toch echt niet veel. Ik bedoel 2 weekendjes uit komt al bijna neer op 300 euro Bewerkt: 18 april 2008 door michaelfivez Reageren
koba_nochi Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 5 euro per maand is 60 euro per jaar.. en als een console 4-5 jaar meegaat (misschien langer, mijn ps2 heb ik 6 jaar gehad) dan ben je toch 300 euro kwijt. Playstation 3 Xbox 360 300 euro op 5 jaar is toch echt niet veel. Ik bedoel 2 weekendjes uit komt al bijna neer op 300 euro Waar ga jij uit? In een superdeluxe vip club ofzo ? XD 300euro, jezus dam Reageren
js007 Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Ik moet je eerlijk zeggen dat ik toch wel jaloers ben op Grand theft Auto IV voor de Xbox 360 omdat deze allerbeste titel 2 grote exlusieve contents krijgen waardoor GTA IV nog langer speelbaar blijft .Ik heb eigenlijk mijn Playstation 3 aangeschaft voor Grand Theft Auto IV en de rest van de games die ik gespeeld heb waren een opwarmertje . Misschien hebben wij Playstation 3 bezitters ons toch miskocht en hadden we toch die Xbox 360 moeten kopen alleen al voor Gran Theft Auto IV . Tjonje wat brengt deze game toch een grote Hypé met zich mee en de gameplay word misschien nog beter als wij verwachten . ik heb het gevraagt aan iemand in een gamewinkel en gta4 zal op de ps3 content hebben en ook die grote Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Ik moet je eerlijk zeggen dat ik toch wel jaloers ben op Grand theft Auto IV voor de Xbox 360 omdat deze allerbeste titel 2 grote exlusieve contents krijgen waardoor GTA IV nog langer speelbaar blijft .Ik heb eigenlijk mijn Playstation 3 aangeschaft voor Grand Theft Auto IV en de rest van de games die ik gespeeld heb waren een opwarmertje . Misschien hebben wij Playstation 3 bezitters ons toch miskocht en hadden we toch die Xbox 360 moeten kopen alleen al voor Gran Theft Auto IV . Tjonje wat brengt deze game toch een grote Hypé met zich mee en de gameplay word misschien nog beter als wij verwachten . ik heb het gevraagt aan iemand in een gamewinkel en gta4 zal op de ps3 content hebben en ook die grote De ps3 krijgt ook extra content. Alleen geen hele nieuwe verhaallijn zoals de 360 bezitters. Denk bijvoorbeeld aan nieuwe auto`s of wapens. En misschien later nog een extra verhaallijn. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 5 euro per maand is 60 euro per jaar.. en als een console 4-5 jaar meegaat (misschien langer, mijn ps2 heb ik 6 jaar gehad) dan ben je toch 300 euro kwijt. Playstation 3 Xbox 360 300 euro op 5 jaar is toch echt niet veel. Ik bedoel 2 weekendjes uit komt al bijna neer op 300 euro Ja klopt. Het blijkbaar dat er veel jongere mensen op dit forum zitten die nog niet werken. Ik snap t' wel voor hun is 60 euro veel en is iets waar ze lange tijd over moeten sparen. Ik weet het niet zeker? Maar is het PS3 netwerk betrouwbaar net zoals de X360? Reageren
-IV- Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Ben blij dat ik juist een PS3 heb.Die extra content maakt mij eigelijk niet zoveel uit hoor, leuk meegenomen verder maar omdaar nu een xbox voor te kopen nee, ook al wist ik vantevoren dat xbox versie extra content zou krijgen, zou ik alsnog voor de PS3 gaan. Exactly! Voor mij ook helemaal geen probleem dat de Xbox-mannen een extra content krijgen terwijl ik een PS3 heb. Reageren
RutgerZyos Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Heb zelf een xbox 360, de 360 haalt voornamelijk zijn voordeel uit de multiplayer.jammer dat de PS3 zo duur was , andesr had ik de PS 3 gehaald ik koop gta iv twee keer want ik heb een xbox360 en een ps3 Reageren
michaelfivez Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 (bewerkt) 5 euro per maand is 60 euro per jaar.. en als een console 4-5 jaar meegaat (misschien langer, mijn ps2 heb ik 6 jaar gehad) dan ben je toch 300 euro kwijt. Playstation 3 Xbox 360 300 euro op 5 jaar is toch echt niet veel. Ik bedoel 2 weekendjes uit komt al bijna neer op 300 euro Waar ga jij uit? In een superdeluxe vip club ofzo ? XD 300euro, jezus dam 50 per dag aan drank/inkom/vervoer is echt niet zoveel hoor Maar, wat vind iedereen onbetrouwbaar aan het psn? Oke het store gedeelte suckt misschien maar online gaat het toch vlot(ter dan op xbox)? Bewerkt: 18 april 2008 door michaelfivez Reageren
Gta-killer Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 sixaxis is klein exclusief dingetje, en verder home ondersteuning dat misschien best wel groot kan worden. Ik had zelfs de keuze tussen xbox360 en ps3 versie maar koos voor ps3. En die content zal volgens mij niet zo veel voor stellen.. Reageren
EE hunter Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 jammer genoeg (echt genoeg) heb ik geen PS3 of XBOX driesixty maarja 'k ben ook maar 11.... euhh....... (IK BEN GROTE MILJOENEN GTA FAN!) 'k zit altijd te dromen over gta 4, tsjonge! en hij zou eiglyk vorig jaar al uit kome! GRRRRR!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.