Jump to content

Grand theft Auto IV


abruzzese

Recommended Posts

5 euro per maand is 60 euro per jaar.. en als een console 4-5 jaar meegaat (misschien langer, mijn ps2 heb ik 6 jaar gehad) dan ben je toch 300 euro kwijt. :7

Playstation 3 _O_

Xbox 360 :cya:

300 euro op 5 jaar is toch echt niet veel. Ik bedoel 2 weekendjes uit komt al bijna neer op 300 euro

Ja klopt. Het blijkbaar dat er veel jongere mensen op dit forum zitten die nog niet werken. Ik snap t' wel voor hun is 60 euro veel en is iets waar ze lange tijd over moeten sparen. Ik weet het niet zeker? Maar is het PS3 netwerk betrouwbaar net zoals de X360?

Die is heel betrouwbaar nog nooit een probleem gehad

volgens wij was XBOX live vandaag offline wegens werkzaamheden (stond op de telegraaf volgens mij) heb ik op de PS3 nog geen 1 x gehad

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • sanfuck

    4

  • Klokkie89

    3

  • abruzzese

    3

  • Kai-ShockWave

    3

Top Posters In This Topic

5 euro per maand is 60 euro per jaar.. en als een console 4-5 jaar meegaat (misschien langer, mijn ps2 heb ik 6 jaar gehad) dan ben je toch 300 euro kwijt. :7

Playstation 3 _O_

Xbox 360 :cya:

300 euro op 5 jaar is toch echt niet veel. Ik bedoel 2 weekendjes uit komt al bijna neer op 300 euro

Waar ga jij uit? In een superdeluxe vip club ofzo ? XD 300euro, jezus dam

50 per dag aan drank/inkom/vervoer is echt niet zoveel hoor

Maar, wat vind iedereen onbetrouwbaar aan het psn? Oke het store gedeelte suckt misschien maar online gaat het toch vlot(ter dan op xbox)?

50 euro niet veel :o

Binnekomen is in meeste kleinere cafes gratis, Vervoer: fiets = gratis, Drank: goed indrinken en daarna rond de 10 euro bij cafe zelf kopen.

Dus vraag me af hoe jullie in godsnaam 150 euro per avond kunnen uitgeven aan uitgaan..

Maar daar moet je het niet mee vergelijken. 300 euro is gewoon veel als je bekijkt dat je voor die prijs al bijna een ps3 kan kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

jammer genoeg (echt genoeg) heb ik geen PS3 of XBOX driesixty maarja 'k ben ook maar 11....

euhh....... (IK BEN GROTE MILJOENEN GTA FAN!) 'k zit altijd te dromen over gta 4, tsjonge! en hij zou eiglyk vorig jaar al uit kome! GRRRRR!!! :duh::N:N

Droom dan nog maar even verder als je 11 bent hoor je zulke spelletjes ook helemaal niet te spelen, lekkere ouders heb je dan als ze je dat op die leeftijd al laten spelen, nog geen enige realiteits zin, en toch iedereen online laten afslachten, man op jouw leeftijd speelde ik nog met mijn knikkers, flippos, of Mario

Link to comment
Delen op andere websites

jammer genoeg (echt genoeg) heb ik geen PS3 of XBOX driesixty maarja 'k ben ook maar 11....

euhh....... (IK BEN GROTE MILJOENEN GTA FAN!) 'k zit altijd te dromen over gta 4, tsjonge! en hij zou eiglyk vorig jaar al uit kome! GRRRRR!!! :duh::N:N

Droom dan nog maar even verder als je 11 bent hoor je zulke spelletjes ook helemaal niet te spelen, lekkere ouders heb je dan als ze je dat op die leeftijd al laten spelen, nog geen enige realiteits zin, en toch iedereen online laten afslachten, man op jouw leeftijd speelde ik nog met mijn knikkers, flippos, of Mario

Kleintjes hebben ook recht hoor ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

jammer genoeg (echt genoeg) heb ik geen PS3 of XBOX driesixty maarja 'k ben ook maar 11....

euhh....... (IK BEN GROTE MILJOENEN GTA FAN!) 'k zit altijd te dromen over gta 4, tsjonge! en hij zou eiglyk vorig jaar al uit kome! GRRRRR!!! :duh::N:N

Droom dan nog maar even verder als je 11 bent hoor je zulke spelletjes ook helemaal niet te spelen, lekkere ouders heb je dan als ze je dat op die leeftijd al laten spelen, nog geen enige realiteits zin, en toch iedereen online laten afslachten, man op jouw leeftijd speelde ik nog met mijn knikkers, flippos, of Mario

Die goeie oude tijd :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik als topicstarter was eerst ook helemaal weg van de Xbox 360 en vond het een coole gamemachine , maar toen ik die twee bekende problemen ging volgen op het internet ( ring of death / krassen op schijfjes ) ging ik twijfelen tussen de Playstation 3 en de Xbox 360 en uiteindelijk voor de Playstation 3 gekozen .

Wel kampt de Playstation 3 ook met problemen , het bekende defecte Bluray speler ( Bluray leest geen enkele disc meer ) heb het zelf al gehad dus ik spreek uit ervaring .

Gamen is en blijft een duure hobby maar Grand Theft Auto IV is voor mij een must have waaraan ik makkelijk €59,95 uitgeeft .

Link to comment
Delen op andere websites

Droom dan nog maar even verder als je 11 bent hoor je zulke spelletjes ook helemaal niet te spelen, lekkere ouders heb je dan als ze je dat op die leeftijd al laten spelen, nog geen enige realiteits zin, en toch iedereen online laten afslachten, man op jouw leeftijd speelde ik nog met mijn knikkers, flippos, of Mario

is 13 ook goed :$

Link to comment
Delen op andere websites

Er zij dubbel zo veel GTA IV voor de Xbox 360 preorderd dan de Playstation 3 maar dat komt wel dat in USA de meeste consolebezitters een Xbox 360 hebben , teminste daar geloof ik wel in want het zijn Amerikanen .

Zie hier de link : http://www.psonly.nl/nieuws/15111/Microsof...AIV_pre-orders/

De console war tussen die twee blijf je toch wel houden ook omdat het om heel veel geld gaat .

Link to comment
Delen op andere websites

Wat lul jij nou uit! Man de PlayStation3 is geweldig en zelfs beter als de Xbox 360. Zie maar Xbox 360 vs PS3 op Youtube. En het gerucht gaat dat er ook een downloadbare content voor de PS3 komt.

Man heb vertrouwen in je console. Over dit soort berichten kan ik me echt opwinden!

Ciao :cya:

Typisch een fanboy bericht :7

Ze hebben alletwee voor- en nadelen, 360 krassen op cd en ring of death, ps3 heeft soms van kapotte bluray drive.

Wat boeit die extra content nou :S kun je die online gebruiken? vast niet dus heb je alleen in SP er nut van.

Tevens gaat Gta IV de sixasis of hoe dat heet gebruik maken, dus kun je meer realistischer rijden enzo.

Niet zeuren allemaal,

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Ja klopt. Het blijkbaar dat er veel jongere mensen op dit forum zitten die nog niet werken. Ik snap t' wel voor hun is 60 euro veel en is iets waar ze lange tijd over moeten sparen. Ik weet het niet zeker? Maar is het PS3 netwerk betrouwbaar net zoals de X360?

Die is heel betrouwbaar nog nooit een probleem gehad

volgens wij was XBOX live vandaag offline wegens werkzaamheden (stond op de telegraaf volgens mij) heb ik op de PS3 nog geen 1 x gehad

Mhaw dat is een update. Beter dat ze het blijven updaten en daar is nog wel over heen te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...