claud Geplaatst: 9 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 december 2007 (bewerkt) maar mag ik die mod dan wel even voor die heli want die wil ik graag .Zoals ik in de post hierboven al zei, betwijfel ik of die modificatie bestaat. In ieder geval ben ik deze zelf nooit tegengekomen, noch iets over gehoord. Wel moet ik daarbij zeggen, dat ik dit soort modificaties eigenlijk nooit in GTA III gebruikt heb, maar dat is een persoonlijke keuze. Je kunt natuurlijk wel proberen om de besturing van de Dodo onder de knie te krijgen, waar deze handleiding van Lantyz je bij kan helpen. dat kan ik ook maar ik wil eens wat anders en ik zit al ongeveer 3 jaar erover te piekeren Bewerkt: 9 december 2007 door claud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2007 (bewerkt) Omdat veel mensen niet geloven dat er een mod bestaat voor een bestuurbare helikopter, ben ik weer even zo aardig om hem hier te posten. Je vind hem hier, zo ergens halverwege de pagina. Ik heb werkelijk geen idee of de mod het doet, omdat mijn GTA naar de filistijnen is, kan ik hem ook niet testen. Maar de mod bestaat in ieder geval. Bewerkt: 9 december 2007 door ArticLight Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2007 Omdat veel mensen niet geloven dat er een mod bestaat voor een bestuurbare helikopter, ben ik weer even zo aardig om hem hier te posten. Je vind hem hier, zo ergens halverwege de pagina. Ik heb werkelijk geen idee of de mod het doet, omdat mijn GTA naar de filistijnen is, kan ik hem ook niet testen. Maar de mod bestaat in ieder geval. Ik heb hem gevonden ja, en ik meende al ooit een soortgelijke mod op een andere site te hebben gezien maar tot nochtoe kon ik hem niet vinden. Als ik tijd vind test ik hem wel op mijn GTA3, ik ben zeer benieuwt. Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2007 Even for the record… Ik heb deze mod gisteren uitgetest, en zie hier een korte samenvatting ervan: Elk voertuig zal de animatie van een helikopter krijgen, maar is daarnaast ook als normaal voertuig te gebruiken. Met de numlock-toetsen kun je tussen de animaties switchen en ze gebruiken. Het uiterlijk van de Mr. Whoopee wordt vervangen voor het uiterlijk van een (normaal gesproken onbruikbare) helikopter. Dit is dus eigenlijk enkel gedaan om je toch een beetje het "helikoptergevoel" te geven, omdat je in principe dus elk voertuig als helikopter kunt gebruiken. Tot nu toe heb ik met vrijwel elk voertuig kunnen vliegen, op de helikopter zelf (Mr. Whoopee) na. Volgens de readme moet dit voertuig in je garage gespawnt worden, maar zodra ik voor de garagedeur ga staan, loopt het spel vast. Het vliegen op zich gaat redelijk houterig. Je kunt het voertuig langzaam omhoog laten zweven, snel omhoog en/of naar beneden schieten, laten draaien/sturen en snel of langzaam naar voren laten gaan. Wanneer je de besturing eenmaal door begint te krijgen, begint het (uiteindelijk) wel een beetje te wennen. Toch verloopt het niet helemaal perfect, en het is zeker niet met de helikopterbesturing van de overige GTA’s te vergelijken. Natuurlijk grappig en leuk om eens uit te proberen, maar een échte helikopter zul je in GTA III nooit kunnen besturen. Laat dat in ieder geval één ding zijn wat zeker (en duidelijk) is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
claud Geplaatst: 11 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 december 2007 (bewerkt) mag het ook over andere dingen gaan dan mods please? want mijn gta3 voor de pc is weer naar de flikker van een zelf instaleerende mod die mij een geheel nieuw spel moet laten kopen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maar ik wil erg graag een heli. het maakt niet uit hoe ik die moet krijgen. al moet ik zelfs op de toren staan waarvan 1 stukje solid is. ps: ik was eens op een heli gaan staan en ik drukte op triangle en toen ging hij en bijna in maar ik viel helaas eraf en ik weet niet als je er dan toch in kan komen. Bewerkt: 11 december 2007 door claud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2007 Ik wil absoluut niet onvriendelijk tegen je zijn, maar is het nog steeds niet tot je doorgedrongen, dat er geen bruikbare helikopters in GTA III zitten? Volgens mij heb ik (en anderen) dit al een aantal keer duidelijk in dit topic uit proberen te leggen. Dat jij denkt in de PS2-versie (bijna) in een helikopter te zijn gestapt, moet gewoon verbeelding zijn geweest. De modificatie die Articlight in dit topic had gepost zorgt ervoor, dat je toch nog een beetje in GTA III, met onbeperkte hoogte, rond kan vliegen. Zonder modificaties is het gewoonweg niet mogelijk om in GTA III rond te vliegen, op het gebruik van de Dodo na. Persoonlijk vind ik deze discussie wel een beetje overbodig worden, want naar mijn weten moet alles nu duidelijk zijn en heb ik geen zin om telkens feiten te gaan herhalen. Daarom zet ik dit topic maar op slot. [Voor eventuele vragen en commentaar over dit onderwerp, staat mijn PB-inbox altijd open.] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
claud Geplaatst: 18 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 april 2008 kan je in die rotmissie the exchange misschien de helikopter jatten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2008 kan je in die rotmissie misschien de helikopter jatten Nee, in GTA III kun je géén helicopters besturen, alleen het Dodo vliegtuigje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
300400500d Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2008 zou er iets gebeuren als je in die cutscene een tankcode invoert. het zou erg lol zijn als er ineens een tank bovenop de heli spawnt, want dan win je gelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NikoBellic16 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2008 zou er iets gebeuren als je in die cutscene een tankcode invoert.het zou erg lol zijn als er ineens een tank bovenop de heli spawnt, want dan win je gelijk. nee want er zou vast in de cheat staat kruisje ofzoiets dan skip je de filmpje toch. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tsirapo Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2008 zou er iets gebeuren als je in die cutscene een tankcode invoert.het zou erg lol zijn als er ineens een tank bovenop de heli spawnt, want dan win je gelijk. nee want er zou vast in de cheat staat kruisje ofzoiets dan skip je de filmpje toch. maar als je een tankcode invoert in Gta III dan spawnt het ding toch op de dichtsbijzijnde straat of weg die je hebt? trouwens die heli zal wss niet kapot kunnen door er met een tank over te gaan ie zal daar wel tegen beveiligd zijn xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2008 (bewerkt) nee want er zou vast in de cheat staat kruisje ofzoiets dan skip je de filmpje toch. Dat is bij de 'spawn Rhino' cheat niet het geval. In de cheat komt geen voor. De rhino cheat: Over de theorie zelf zou ik niks van weten. Ik denk niet dat het zal gaan werken... Bewerkt: 17 juni 2008 door GTA-fan2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ToniCipriani Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 Sorry hoor, maar is het niet leuker als je het spel uitspeelt zonder cheats? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 Het is inderdaad leuker en uitdagender zonder cheats, maar met cheats kun je wel eens een auto spawnen of wat dingen in de stad doen. Daarom raad ik je aan één savegame voor de storyline/100 % en één savegame voor de cheats. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.