Jump to content
Joriz

Rockstar Social Club online!

Zojuist is de voorregistratie op Rockstar Social Club begonnen. . Spelers kunnen hier registreren voor de online en statistieken functionaliteit van GTA4. Deze website houd vanaf de release van GTA4 vele (multiplayer) statistieken bij. Rockstar Social Club heeft dan diverse secties op de website online zoals hieronder staat beschreven.

Op dit moment is er nog niet veel bijzonders te doen op de website, maar zodra GTA4 uit is komen er allerlei statistieken en multiplayer functies online.

Klik hier om je te registreren op Rockstar Games Social Club.

LET OP: Wie voor 29 april inschrijft maakt kans op een portret van zichzelf in GTA tekenstyle (enkel voor inwoners van V.S., V.K., Nieuw Zeeland, Zwitserland, Duitsland en Nederland)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Hebben jullie gezien dat je je eigen, in GTA IV style, getekende portret kan winnen gemaakt door de artists van Rockstar? Moet je je wel op tijd aanmelden :D

hee ja. Check de voorwaarden:

Entrants must be (i) legal residents of the 50 United States, Germany, The Netherlands, New Zealand, Switzerland, and the United Kingdom, and (ii) who are eighteen years of age on the date of entry
We mogen voor de verrandering dus een keer meedoen. Raar dat er zo weinig landen worden genoemd en dat wij er wel een keer tussen staan.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Hebben jullie gezien dat je je eigen, in GTA IV style, getekende portret kan winnen gemaakt door de artists van Rockstar? Moet je je wel op tijd aanmelden :D

hee ja. Check de voorwaarden:

Entrants must be (i) legal residents of the 50 United States, Germany, The Netherlands, New Zealand, Switzerland, and the United Kingdom, and (ii) who are eighteen years of age on the date of entry
We mogen voor de verrandering dus een keer meedoen. Raar dat er zo weinig landen worden genoemd en dat wij er wel een keer tussen staan.

En weeral Belgen- discriminatie :puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Toch jammer dat men er van uitgaat dat alleen guys GTA spelen. Ik ben een girl, goddamit! :dans: Maar goed, dat is een hele andere discussie, dus ik zal het wel gewoon slikken dat ik geregistreerd sta als 'new guy'. Ik ben trouwens al member # 47801!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Denk dat ie gewoon een stuk weg geveegt heeft met photoshop zodat niet iedereen hem toevoegt in de toekomst of iets dergelijks..

Maar verder jammer dat we er voorlopig niks mee kunnen

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...