karamanci Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 (bewerkt) Hoi, ik heb met paint een signature gemaakt: Rates are welcome! [uPDATE] Nieuwe versie met PHotoshop gedaan. Bewerkt: 18 april 2008 door karamanci Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Is dat een Signature . Ze lijken meer op de avatars die op de site van Rockstar staan . Dus het lijken meer op avatars Reageren
karamanci Geplaatst: 18 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2008 ja ik weet, ik vond ze allemaal mooi en heb veel ervan op sig gezet Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 ja ik weet, ik vond ze allemaal mooi en heb veel ervan op sig gezet Het ziet er erg leuk uit Karamanci, je moet maar op het idee komen. Wat ik altijd belangrijk vind aan zo'n soort sigs is dat de lijnen even liggen. bij jou zie je dat niet alles even recht is, sommige linen zijn dikker/dunner dan andere. Vooral met paint valt dat op vanwegen de duidelijke pixelvorming. Probeer daar aan te werken wanneer je een paintsig maakt. Verder is het idee erg leuk, en goed uitgevoerd. 7/10 Reageren
karamanci Geplaatst: 18 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2008 ja ik weet, ik vond ze allemaal mooi en heb veel ervan op sig gezet Het ziet er erg leuk uit Karamanci, je moet maar op het idee komen. Wat ik altijd belangrijk vind aan zo'n soort sigs is dat de lijnen even liggen. bij jou zie je dat niet alles even recht is, sommige linen zijn dikker/dunner dan andere. Vooral met paint valt dat op vanwegen de duidelijke pixelvorming. Probeer daar aan te werken wanneer je een paintsig maakt. Verder is het idee erg leuk, en goed uitgevoerd. 7/10 Dat deed ik expres, want dat is gta stijl Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Leuk, nu heeft die mooie vrouw met dat beige bloesje allemaal puistjes. Verder geef het wel een leuk effect in principe. Probeer nog wat meer effecten uit zou ik zeggen Reageren
karamanci Geplaatst: 19 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2008 (bewerkt) Leuk, nu heeft die mooie vrouw met dat beige bloesje allemaal puistjes. Verder geef het wel een leuk effect in principe. Probeer nog wat meer effecten uit zou ik zeggen Oke! Bewerkt: 19 april 2008 door karamanci Reageren
raymono Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 die met photoshop is mooier alleen is je naam daar wazigger dat is wel jammer maarja ik vind het een 3,7 Reageren
karamanci Geplaatst: 20 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2008 die met photoshop is mooier alleen is je naam daar wazigger dat is wel jammer maarja ik vind het een 3,7 3.7? damn, is het nou zoo slecht? Reageren
Kloep Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Ik vind dat je rare effecten aan de sig hebt toegevoegd, dat had je beter niet kunnen doen. Ik haat het om van die hele lage cijfers te geven, maar om wel eerlijk te blijven, geef ik je een 5/10 mvg, Kloep Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.