DJRobin Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Gevangene wil verbod op GTA IV Een Amerikaan die gevangen zit in Williamsburg (South Carolina) heeft een verbod aangevraagd op het uitbrengen van het spel Grand Theft Auto IV. De uitgever van de game, Take Two Interactive, alsmede de ontwikkelaar, Rockstar Games, hebben een handgeschreven klacht ontvangen van de bajesklant. Gekwetst "Het spel bevat seks, drugs en geweld. Daar word ik door gekwetst", aldus de 31-jarige Jonathan Lee Riches, die vastzit wegens fraude. "Ik ben zelf negatief beïnvloed door het spel. Bovendien heb ik hier te maken met gewelddadige medegevangenen die Grand Theft Auto hebben gespeeld. Ze willen me in elkaar slaan en mijn gouden Jesuskruis stelen", zo beweert Riches. Britney Het is niet de eerste keer dat de delinquent een opvallende aanklacht indient. Zo probeerde hij vorig jaar NFL-speler Michael Vick voor het gerecht te slepen, en hem te veroordelen tot een boete van "63.000.000.000 miljard dollar" wegens banden met Al-Qaeda. Andere mensen die aangeklaagd werden door Riches zijn Apple-topman Steve Jobs en Britney Spears. Volgens Gamesite GameSpot heeft de gevangene niet alleen bovengenoemde bedrijven aangeklaagd, ook fabrikanten Activision en Atari zouden een briefje hebben ontvangen. Zie ook: 'GTA IV gaat Pirates verslaan' Bron : SpitsNieuws. Wat denken jullie hiervan Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 (bewerkt) Man, die gast kan er gwn niet tegen dat wij wel gta kunnen spelen en hij niet Owja, en hij is levenloos dat hij dit doet... Bewerkt: 18 april 2008 door Kai-ShockWave Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Ah kom op, Nou dat weer. GTA Is nou al in de eind-fase en nou komt zo'n 'zielige' gevangene met een klacht. Kom op heey Reageren
IV trailer Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Iemand die misschien mensen aanklagen als enige invulling van zijn leven heeft. Reageren
LangeDraak Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Tja je moet toch wat als je niet naar buiten kunt Ach schrale troost voor hem... Ik zal solidair zijn en vanaf de 29ste ook hele dagen binnen zitten Reageren
steintje Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 nou nu die dit heeft gezegd mag die levenslang ziten van mij Reageren
oostzaan Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Dom...heeft toch geen zin Reageren
bolie Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Ach er zijn al meer lui die zeggen dat GTA de boosdoener is. Er was ook al eens een persoon op gepakt die ook zij dat hij het van GTA 3 had Laat ze maar lekker praten. Rockstar en take2 doet hier toch niets op uit Reageren
MrGrandtheftauto Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 (bewerkt) Laat die gast maar praten. Dat hij zelf in de gevangenis zit heeft hij aan zichzelf te danken. Het is altijd gemakkelijk om een bepaalde game de schuld te geven, waardoor hij/zij nu vastzitten, omdat ze denken dat de game hun hebben beïnvloed. Je hebt tenslotte altijd zelf de touwtjes in je handen, en niet een game. Groetjes, MGT. Bewerkt: 18 april 2008 door MrGrandtheftauto Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Die vent is dus hendig gestoord. Ciao Reageren
js007 Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 als je het niet aan kunt van gta te spelen dan moet je het niet spelen zeg ik altijd Reageren
IronBullet Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Hij moet gewoon niet mauwen. dadelijk word door hem GTA4 uitgesteld. Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Hij moet gewoon niet mauwen. dadelijk word door hem GTA4 uitgesteld. Maak je daarover maar geen druk. Als je ziet hoeveel mensen hij al heeft aangeklaagd.. Ik denk dat iedereen hem nou niet meer serieus neemt. Ciao Reageren
DdJDean Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 63 miljard dollar boete vanwege banden met Al-Qaeda? Zoveel geld heeft Bill Gates niet eens. Dit is gewoon een zielige gevangene die hoopt met dit soort plannetjes uit de cel te komen. Overigens denk ik dat hij zelf al weet dat het niet gaat lukken En ik denk niet dat hij door medegevangen in elkaar wordt geslagen, hij wil gewoon aandacht trekken. Reageren
pilot Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 (bewerkt) Misschien heeft hij banden met de terroristische groep van Jack Tompson. Bewerkt: 18 april 2008 door pilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.