Jump to content

Gevangene wil verbod op GTA IV.


DJRobin

Recommended Posts

Ik vind het zelf het ook absurd om GTA IV aan te klagen.

Hij weet nog niet hoe de game precies word. En er zijn toch ook veel andere game's met de zelfde inhoud.

En hij wordt waarschijnlijk net zoals Jack Thompson niet serieus meer genomen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • steintje

    3

  • Von-Helsing

    3

  • IV trailer

    2

  • Kai-ShockWave

    2

Top Posters In This Topic

Als je in de gevangenis zit mag je hier niet eens over praten. Blijkbaar zit die man er niet zonder een reden. Laat hem gewoon stil zijn en mensen GTA IV laten spelen die er WEL tegenkunnen. Wat dit betrekft ben ik het met MRgrandtheftauto eens.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals je zelf wel merkt is er zo wie zo iets niet goed in de bovenkamer van deze gevangen. Dat is zo wie zo altijd het geval van gevangen. De meeste zijn daar niet juist in hun bovenkamer. Vanzelf sprekend zal er ook niks met deze brief worden gedaan, omdat hij al verschillende bedrijven en VIP'S voor de rechter heeft willen slepen.

Langs ene kant snap ik ook niet dat de gevangenis zijn brieven niet controleert als hij dit al allemaal eens verstuurd heeft. Ik denk ook dat het eerder kansen zijn om uit de gevangenis te komen. Proberen geld los te krijgen, dan GTA de schuld geven van zijn daden, dat leid allemaal naar zijn eigen doel. Namelijk uit de gevangenis te komen. Helaas is zijn plannetje een beetje doortrapt.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt 2 soorten mensen: - Mensen die niet het verschil kennen tussen de virtuele wereld en de echte wereld.

- Mensen die dat wel kunnen...

Wel, die categorie die het verschil niet kent is minimaal... Ik snap niet waarom men dan de andere groep zou moeten straffen?

Wat die gast zegt is dus dikken Bull-shit

Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt nog altijd aan jezelf of je misdaden gaat plegen door een spelletje. Dan ben je niet helemaal 100% in je hoofd of hij gebruikt het als smoes. Je moet een onderscheid kunnen maken tussen de normale wereld en virtuele wereld. Kan ik ook mensen op straat doodschieten en zeggen dat het door Gta komt. :7

Bewerkt: door pilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wens deze gevangene heel veel succes, gun die man toch een verzetje...

Hij heeft toch geen kans, onze winkels van Nederland worden vrijdag bevooraad, met van die mooie glimmende schijfjes, daar kan Jack Thompson niks aan doen, daar kan het poen van EA niks aan doen, en daar kan een Gevangene al helemaal niks aan doen,

Laterzzzz

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht eigenlijk dat het een spel werd dat uit zou komen zonder gezeik. Dat is dus niet waar. Ik geloof er verder geen barst van. Verder boeit het me ook niet echt; wat hij wil. Gebeurt toch niet!

Link to comment
Delen op andere websites

Gevangene wil verbod op GTA IV

Een Amerikaan die gevangen zit in Williamsburg (South Carolina) heeft een verbod aangevraagd op het uitbrengen van het spel Grand Theft Auto IV. De uitgever van de game, Take Two Interactive, alsmede de ontwikkelaar, Rockstar Games, hebben een handgeschreven klacht ontvangen van de bajesklant.

Gekwetst

"Het spel bevat seks, drugs en geweld. Daar word ik door gekwetst", aldus de 31-jarige Jonathan Lee Riches, die vastzit wegens fraude. "Ik ben zelf negatief beïnvloed door het spel. Bovendien heb ik hier te maken met gewelddadige medegevangenen die Grand Theft Auto hebben gespeeld. Ze willen me in elkaar slaan en mijn gouden Jesuskruis stelen", zo beweert Riches.

Britney

Het is niet de eerste keer dat de delinquent een opvallende aanklacht indient. Zo probeerde hij vorig jaar NFL-speler Michael Vick voor het gerecht te slepen, en hem te veroordelen tot een boete van "63.000.000.000 miljard dollar" wegens banden met Al-Qaeda. Andere mensen die aangeklaagd werden door Riches zijn Apple-topman Steve Jobs en Britney Spears. Volgens Gamesite GameSpot heeft de gevangene niet alleen bovengenoemde bedrijven aangeklaagd, ook fabrikanten Activision en Atari zouden een briefje hebben ontvangen.

Zie ook: 'GTA IV gaat Pirates verslaan'

Bron : SpitsNieuws.

Wat denken jullie hiervan

hallo,hij is gek geworden,van mij krijgt hij de doodstraf

Link to comment
Delen op andere websites

hallo,hij is gek geworden,van mij krijgt hij de doodstraf

Je kan ook wel erg ver uit je boekje gaan voor een spel hé. dit is een prima voorbeeld...

Nou Doodstraf gaat wel erg ver,

En op dit Forum is toch ook niemand crimeel door gta

Link to comment
Delen op andere websites

hallo,hij is gek geworden,van mij krijgt hij de doodstraf

Je kan ook wel erg ver uit je boekje gaan voor een spel hé. dit is een prima voorbeeld...

Nou Doodstraf gaat wel erg ver,

En op dit Forum is toch ook niemand crimeel door gta

Je moest is weten :D:tu::duh: :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...