Jump to content

nog een shamal locatie

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo allemaal ik moet jullie iets lolligs vertellen :schater:

wisten jullie al dat in de ondergrondse politiebureau garage nog een verdieping onder zit ??

:D

zoja er is dan een plekje op die verdieping daar zie je een shamal vastzitten!!!!

:schater::schater::schater:

moet je echt es bekijken maar ik weet nie of dat ook geld voor ps2 wel voor pc.

Geplaatst:

Dit is niet altijd een shamal, ik weet niet precies welke voertuigen er wanneer in staan. Maar zijn het niet de laatste 2 of 3 voertuigen waar je in hebt gezeten? Ik heb het ook al eens geprobeert en je kan er dus ook vliegtuigen en helikopters inzetten. Dus het is niet altijd een schamal die er staat. :N

Geplaatst:

Daar komen voertuigen te staan die zijn 'opgepakt' door de politie. Het kan dus ook een shamal zijn, AT-400 of allemaal andere voertuigen.

Het is dus onbekend wat daar staat :Y

Geplaatst:
kan iemand een o pde map aan geven waar dit is dan ik heb dit nog nooit kunnen vinden

Moet je even naar de Politiebureau van Los Santos gaan. Ga naar de garage, en loop helemaal naar beneden. En je bent er :tu: !

Geplaatst:

zou het dan ook niet kunnen als er een zeldzame voertuig in staat?

zoals de SWAT tank of de Andromoda (ofzo)

Geplaatst:

Ik ben in het hele spel 3× Busted geweest, en dat was allemaal vóór de Flying School. Ik heb daarvoor niet gevlogen in een vliegtuig of helikopter e.d. Maar toch staat er bij mij in het politiebureau van SF een beagle.

Geplaatst:

Inderdaad, en ik heb ook hier op het forum wel eens een screen gezien van een andromeda die daar stond, helaas kon hij er niet uit, omdat hij helemaal in de muur stond.

Geplaatst:

Vroeger las ik hierover wel iets op Wikigta ja maar toen had ik SA nog niet. Ik ga het onmiddelijk proberen.

• 1 maand later...
Geplaatst:
Dit is niet altijd een shamal, ik weet niet precies welke voertuigen er wanneer in staan. Maar zijn het niet de laatste 2 of 3 voertuigen waar je in hebt gezeten? Ik heb het ook al eens geprobeert en je kan er dus ook vliegtuigen en helikopters inzetten. Dus het is niet altijd een schamal die er staat. :N

je hebt gelijk. toen ik er nog een keer zag was ie er al niet meer

Geplaatst:
Ik heb deze even gemaakt voor de duidelijkheid...

53wk12.jpg

De rode stip is het politiebureau!

eh hackman sorry ik had 't niet goed geschreven ik bedoelde het politie bureau in las venturas

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...