Bossinkje Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Ik heb deze even gemaakt voor de duidelijkheid... De rode stip is het politiebureau! eh hackman sorry ik had 't niet goed geschreven ik bedoelde het politie bureau in las venturas Dat maakt niet echt uit denk ik,want elk hoofdbureau in de drie eilanden hebben een ondergrondse garage. Reageren
300400500d Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 als jullie zo goed zijn met die screenshots maken jullie toch een ss van -2. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 als jullie zo goed zijn met die screenshots maken jullie toch een ss van -2. En wat bedoel je met -2 ? Reageren
tjoef Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Onder de grond waarschijnlijk, maar dat kan je moeilijk op een kaart aanduiden Reageren
Bossinkje Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Onder de grond waarschijnlijk, maar dat kan je moeilijk op een kaart aanduiden Ja,dat lijkt me ook. Je kan er wel -2 bijzetten,ik weet niet of hij dat bedoelt. Reageren
Noviozone Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Dus naar jullie zeggen is er onder die onderggrondse parking waar de politiewagens staan nóg een verdieping? Ik heb die nog niet ontdekt en ben toch al meermalen daaronder geweest. Waar kun je dan nog een etage lager? Reageren
michelIII Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 hallo allemaal ik moet jullie iets lolligs vertellen wisten jullie al dat in de ondergrondse politiebureau garage nog een verdieping onder zit ?? zoja er is dan een plekje op die verdieping daar zie je een shamal vastzitten!!!! moet je echt es bekijken maar ik weet nie of dat ook geld voor ps2 wel voor pc. er staat altijd iets anders zoms staat er ook een helicopter of een monster truck Reageren
300400500d Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 met -2 bedoel ik je gaat naar beneden en nog een keer en ik vind die -2 maar niet dus ik wil graag een ss. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 met -2 bedoel ik je gaat naar beneden en nog een keer en ik vind die -2 maar niet dus ik wil graag een ss. Die -2 kan ik dus ook niet vinden,maar het is ook een beetje moeilijk om dat op de kaart aan te duiden,of bedoel je dat niet? Reageren
300400500d Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 met -2 bedoel ik je gaat naar beneden en nog een keer en ik vind die -2 maar niet dus ik wil graag een ss. Die -2 kan ik dus ook niet vinden,maar het is ook een beetje moeilijk om dat op de kaart aan te duiden,of bedoel je dat niet? zo ongeveer. maar wat ik bergrepen heb is: ga de garage binnen ga helemaal naar achteren en neem de trap. klopt dat? Reageren
tjoef Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Weet je, die garage is echt niet zo groot! Als je er een halve minuut rondloopt zou je het al lang gevonden moeten hebben. Als je geen last wil hebben van politite, voer dan even de cheat 'no wanted level' in en je kan rustig rondkijken. Als je niet wil cheaten, is het niet erg zolang je maar niet opslaat. Eens je die extra verdieping hebt gevonden kan je volgende keer zonder cheat gaan kijken, want dan weet je waar je moet zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.