nnnnnn Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 waar kun je de maverick(politie helicopter)vinden? Reageren
Visser23 Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 (bewerkt) Hier is een kaartje: >>KLIK<< = Police Maverick (Beschikbaar na de Flying School) Hier is de normale Maverick: >>KLIK<< Veel succes! Bewerkt: 18 april 2008 door visser23 Reageren
Hackman Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Hoe wou je daar op komen? Klimmen? Zonder Cheaten kom je daar moeilijk aangezien je meestal in het poltieburau wordt neergeknald door de politie... Reageren
MartyCeha Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 (bewerkt) Je hoeft ook niet IN het politiebureau om erop te komen. En als je geen wapen geselecteerd hebt wordt je ook niet neergeschoten trouwens. Met een andere helikopter, of een Hydra of ander vliegtuig... Je kan een erop landen met een parachute, je kan een packer op de snelweg zetten en er met een motor op springen, of gewoon met een jetpack. Zoveel mogelijkheden in 12 seconden bedacht. Bewerkt: 18 april 2008 door MartyCeha Reageren
JasonStatham Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 (bewerkt) Hoe wou je daar op komen? Klimmen? Zonder Cheaten kom je daar moeilijk aangezien je meestal in het poltieburau wordt neergeknald door de politie...Niet veel missies later zal er een Jetpack spawnen bij Verdant Meadows. Met deze kun je makkelijk naar boven vliegen... Daarnaast kun je natuurlijk ook nog met een luchtvoertuig (normale Maverick, Dodo...) het dak op vliegen. Deze komen vrij nadat je de Flying school hebt voltooid. Voor de vindplaatsen zou je op wikiGTA kunen kijken.Edit Ik ben ook zo traag... Bewerkt: 18 april 2008 door GTA-fan2 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 ik vind hem egt niet, ik ben al gaan kijken op het dak van de politie in los santos maar hij staat er niet, ik ben een blokje om gegaan, hij stond ner nog steeds niet, ik heb op alles van de vliegschool minstens zilver... alvast bedankt! Reageren
MartyCeha Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Ik kom hem ook zelden tegen op het dak daar. Soms heb je van die voertuigen die niet vaak op hun vindplaats spawnen. Wat je kan doen, mocht je een PS2 of Xbox versie hebben: Op een hoog gebouw gaan staan met een Wanted Level, en als de heli vlak bij je vliegt gewoon instappen (is best moeilijk). Werkt het best bij die pyramide in LV (The Camels Toe). Dan is er nog de luie optie voor PC gebruikers: De Carpspawner. Je hoef hem maar te unzippen, op te starten, en dan kun je elk gewenst voertuig spawnen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 dat instappen lukt me niet, maar komaan, waarom spawnt die maverick er gewoon niet:s:s:s Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 (bewerkt) Ik denk dat je rondjes loopt rond het gebouw en dat je Draw Distance (tekenafstand) hoog staat. Zet je Draw Distance eens omlaag, en de horizon is een stuk dichterbij gekomen. Ga nu eens weg, rijd rustig (zodat het spel ook nog eens de tijd heeft om alles te laden) terug en kijk nog eens. Wellicht staat de Police Maverick er nu wel. Edit: De Draw Distance kun instellen bij het pauzemenu » 'Options' » 'Display Setup' » 'Advanced' » 'Draw Distance' Bewerkt: 1 juni 2008 door VWO-er Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Als je de missie 'Breaking the Bank at Caligula's' nog niet hebt gedaan: daar zal je op het andere dak ook een police maverick aantreffen. Land met de parachute op dat dak en gebruik die heli om naar Verdant Meadows te vliegen en parkeer 'm in je hangar. Wat je ook kan proberen op het dak van het politiebureau is om eerst naar de andere kant van het dak te lopen, zet hierbij de 'Draw Distance' zo laag mogelijk. Loop daarna terug naar de plek waar die zou moeten verschijnen. Anders kan je proberen om vanaf het dak van de wolkenkrabber ten noorden van het politiebureau, waar je ook met een tweewieler op het dak kan komen, met een parachute (ook te vinden op dat dak) op het dak van het politiebureau te landen. Je land dan aan de kant waar de police maverick niet staat, loop om het torentje heen naar de plek waar die zou moeten verschijnen. >Snapmap met de locatie van de wolkenkrabber<, vanaf deze wolkenkrabber kan je dus basejumpen of met een motor mooie insane jumps maken (ook 'double' en 'triple' insane jumps). Succes Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 (bewerkt) De Police Maverick spawnt er ook alleen als je de Flying School hebt voltooid . Ik weet niet of je de Storyline al hebt uitgespeeld. Zoja: Dan moet je hierboven kijken. Zoniet: Ga door totdat je bij de Flying School alles goud hebt . Bewerkt: 1 juni 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
MartyCeha Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 (bewerkt) Je hoeft niet alles goud te hebben om de Flying School te voltooien. Je hebt hem al voltooid als je alles Brons hebt. In zijn geval heeft hij de Flying School al voltooid. EDIT: AAARGH!!!! Thanks KoE Ik was in de war Bewerkt: 1 juni 2008 door MartyCeha Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 (bewerkt) Alles goud hebben is alleen nodig voor de 100%.NEEN!! Alles goud is voor de extra beloningen (Hunter en Stuntplane) en voor de eer, voor je ego, whatever. Alles BRONS is nodig voor de 100%. Maar we dwalen af, topic-starter heeft de vliegschool al gehaald en is dus geen issue. Bewerkt: 1 juni 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Ik denk dat je rondjes loopt rond het gebouw en dat je Draw Distance (tekenafstand) hoog staat. Zet je Draw Distance eens omlaag, en de horizon is een stuk dichterbij gekomen. Ga nu eens weg, rijd rustig (zodat het spel ook nog eens de tijd heeft om alles te laden) terug en kijk nog eens. Wellicht staat de Police Maverick er nu wel.Edit: De Draw Distance kun instellen bij het pauzemenu » 'Options' » 'Display Setup' » 'Advanced' » 'Draw Distance' ik speel het spel op de ps2, en ik denk dat je geen tekenafstand hebt op de ps2 hoor... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.