MartyCeha Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 ik speel het spel op de ps2, en ik denk dat je geen tekenafstand hebt op de ps2 hoor... Klopt helaas Daarom zijn er twee opties: Zoals ik al zei, op de pyramide in LV gaan staan met een 3 of meer sterren Wanted Level, of op een willekeurig moment naar de vindplaats gaan. Trouwens, er is helemaal niet zoveel aan vliegen in een Police Maverick. Het is hetzelfde als een gewone, al kun je nu vanaf 6 uur 's avonds met een zoeklicht vliegen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 ALLEMAAL bedankt he! ik heb hem gevonden! bedankt! Reageren
Noviozone Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Er zou een Police Maverick op of bij het politieburo in LS moeten staan maar ik krijg hem niet gevonden. Ook niet echt een plaats waar hij zou kunnen staan gezien die snelweg daar ook loopt. Waar staat dat ding óf hoe is hij te bereiken? Reageren
bLADE` Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Hij staat daar niet altijd, en volgens mij moet je eerst je vlieglicense halen, heb jij die? Reageren
Zaahed Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 (bewerkt) Vindplaats Daar moet hij zijn. Anders ga is heel ver weg en dan terug. Anders er was volgensmij ook een andere trucje om Police Maverick te krijgen. En als je pc versie hebt kan je hem spawnen met een Car Spawner. En heb je de Fly Missie's voltooid? Bewerkt: 4 november 2008 door Zaahed Reageren
Noviozone Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Hij staat daar niet altijd, en volgens mij moet je eerst je vlieglicense halen, heb jij die? Jazeker. Verder staat alles er (in SF bijvoorbeeld staat hij er wel). In LS kan ik al niet bedenken waar hij zou moeten staan maar ik begreep eerder al in dit forum ergens dat hij niet zo makkelijk te vinden was?! Reageren
bLADE` Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Hij is best goed te vinden, klik ff op de link van Zaahed en dan zie je het wel. Reageren
tjoef Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Je kan er effectief bijna niet naast kijken, maar het probleem is dat dat ding er gewoon amper staat Gewoon aannemen dat 'ie er staat en regelmatig eens komen kijken. Als je eens opnieuw gaat kijken en hij staat er niet, ga dan wel ver genoeg weg zodat het politiegebouw uit de draw distance is zodat alles weer opnieuw moet lande als je terugkomt. Reageren
Noviozone Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Hij is best goed te vinden, klik ff op de link van Zaahed en dan zie je het wel. Oke, ik ben er al vaker aan het overliegen geweest enzo maar toen niet gevonden. Ik zal er nog eens een poging op wagen! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 (bewerkt) Om de Police Maverick te bemachtigen moet de Flight School zijn voltooid. Ik heb ook problemen gekend om de Police Maverick te bemachtigen. Maar ik heb het zo gedaan: - Ik save in The Johnson House. - Ik rij met een BMX naar deze locatie. - Ik 'hop' met m'n BMX tot op het gebouw. - Ik sta nu op het gebouw van de Maverick met m'n BMX bij me. Benodigd: - 100% Cycling Skill; Nu kan je hoog hoppen. Soms kan het zijn dat het je niet lukt om met de BMX tot op het gebouw te 'hoppen', maar blijf vooral proberen. Je moet wel een aanloop nemen met je BMX om tot op het gebouw te geraken. Verdere info: Je hebt eigenlijk niet veel aan de Police Maverick. Hij is precies hetzelfde als de gewone Maverick, met uitzondering het zoeklicht dat op de Police Maverick is bevestigd. Het zoeklicht schijnt willekeurig een kant op als je het aanzet, je kan het dus zelf niet bedienen. Succes met hoppen. Bewerkt: 4 november 2008 door MegaPilot Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Er zou een Police Maverick op of bij het politieburo in LS moeten staan maar ik krijg hem niet gevonden. Ook niet echt een plaats waar hij zou kunnen staan gezien die snelweg daar ook loopt. Waar staat dat ding óf hoe is hij te bereiken?De Police Maverick staat dus op het dak van het politiebureau, ten zuiden van het torentje wat midden op het dak staat. Er zijn verschillende manieren om er te komen: met een andere helikopter, jetpack of met de parachute op het hele hoge gebouw een paar straten verderop naar het noorden. Dit hoge gebouw is het enige gebouw waarmee je met een tweewieler via de enex op het dak kan komen (mooie plek om te basejumpen). Bovenop dit dak kan je een parachute vinden, m.b.v. deze parachute kan je op het dak landen van het politiebureau. Op >deze snapmap< is de locatie aangegeven van dit hoge gebouw. Zoals eerder gezegd verschijnt de Police Maverick daar niet altijd, succes. Reageren
Noviozone Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Er zou een Police Maverick op of bij het politieburo in LS moeten staan maar ik krijg hem niet gevonden. Ook niet echt een plaats waar hij zou kunnen staan gezien die snelweg daar ook loopt. Waar staat dat ding óf hoe is hij te bereiken?De Police Maverick staat dus op het dak van het politiebureau, ten zuiden van het torentje wat midden op het dak staat. Er zijn verschillende manieren om er te komen: met een andere helikopter, jetpack of met de parachute op het hele hoge gebouw een paar straten verderop naar het noorden. Dit hoge gebouw is het enige gebouw waarmee je met een tweewieler via de enex op het dak kan komen (mooie plek om te basejumpen). Bovenop dit dak kan je een parachute vinden, m.b.v. deze parachute kan je op het dak landen van het politiebureau. Op >deze snapmap< is de locatie aangegeven van dit hoge gebouw. Zoals eerder gezegd verschijnt de Police Maverick daar niet altijd, succes. Ik heb hem gisteren aangetroffen. Ik had in SF een Sparrow van een dak gehaald en was daarmee een beetje het verkeer op de snelweg bij het politieburo aan het klieren wat divcerse ontploffingen met zich meebracht enzo. Na enkele keren buiten de draw distance van het politiebureau te zijn geweest stond ie er dan. Thanks voor alle reacties!!! Reageren
Maxxerd Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Hi, Probeer nu al een halfuur de Police Maverick te zoeken, maar het lukt niet.. Er staat dat je hem bij het rode stipje(klik) kan vinden, maar ik vind hem niet.. Kan iemand me helpen? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Hoe ver ben je bij de flight school? Wanneer je namenlijk op de rode stip gaat staan met je muis, staat onderaan de browser; 'Afhankelijk van vorderingen in de Flight School' De police maverick zal vanzelf verschijnen wanneer je verder bent in de vliegschool. Reageren
Maxxerd Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Hoe ver ben je bij de flight school? Wanneer je namenlijk op de rode stip gaat staan met je muis, staat onderaan de browser; 'Afhankelijk van vorderingen in de Flight School' De police maverick zal vanzelf verschijnen wanneer je verder bent in de vliegschool. Hoe start ik met lessen in de vliegschool? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.