Jump to content

Politie helicopter

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Hoe start ik met lessen in de vliegschool?

Zoals je hier in het Missieoverzicht kunt zien zul je eerst de missie Interdiction moeten voltooien, waarna je de Verdant Meadows Aircraft Graveyard zult moeten kopen. Dit is een vereiste om aan de vliegschool kunt beginnen. Dit terrein moet je overigens kopen voordat je verder zult kunnen met de verhaallijn. Het vliegveld brengt ook wat leuke extraatjes met zich mee, zoals je hier kunt zien.

Wanneer je het vliegtuigkerkhof eenmaal hebt gekocht, kun je de lessen van de vliegschool starten in de bovenverdieping van dit huisje.

Bewerkt: door Silverbyte
  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

5

• MartyCeha

4

• _KoE_Mzungu

4

• Noviozone

4

Geplaatst:

Ik heb ook nog een tip. Bij de sherman dam moet je met 4 wanted level op de schuine mast staan. de police maverick komt dan en als je precies op het goede moment instapt heb je hem gepikt. Of schiet hem uit de lucht en stop hem in je garage. :cya:

• 7 maanden later...

Als je mods gebruikt, kan het daaraan liggen.

Of probeer eens op een ander tijdstip te gaan kijken.

En anders kun je nog altijd gebruik maken van deze handige Carspawner :Y

Edit:

Let op! Als het goed is heet de Police Maverick in de carspawner iets van 'POLMAV'. Zo heet ie namelijk ook in de GTA bestanden.

Bewerkt: door Mr. Sugo

Als je met je muis op het bolletje gaat staan, staat erbij dat het er ook vanaf hangt hoe het met je vorderingen bij de Flight School is. Indien je de Flight School nog niet hebt gedaan, zal er dus sowieso geen helikopter staan. Waarschijnlijk heb je op alle onderdelen minimaal brons nodig om de helikopter te laten verschijnen.

Daarnaast zullen alle luchtvoertuigen in San Andreas die voorheen nog op slot waren toegankelijk zijn.
Bewerkt: door Remi-X
Geplaatst:

ik heb mods dus daar zal het wel aan liggen maar niet aan vliegschool heb alles goud

Als je mods gebruikt, kan het daaraan liggen.

Of probeer eens op een ander tijdstip te gaan kijken.

En anders kun je nog altijd gebruik maken van deze handige Carspawner :Y

Edit:

Let op! Als het goed is heet de Police Maverick in de carspawner iets van 'POLMAV'. Zo heet ie namelijk ook in de GTA bestanden.

ik weet alleen niet hoe ik die carspawner kan installeren

Geplaatst:

Downloaden.

Extracten waar je zelf wilt.

GTA Starten.

Alt+Tab en carspawner starten.

Inject to GTA.

En spawnen.

Downloaden.

Extracten waar je zelf wilt.

GTA Starten.

Alt+Tab en carspawner starten.

Inject to GTA.

En spawnen.

als ik het uit wil laten pakken dan geeft ie een foutmelding dat hij niet bestaat

of hij doet niks als ik hem op mijn bureaublad wil plaatsen

kan je hem mischien mailen? dan hoef ik hem niet uit te pakken

---

laat maar heb het al ik heb alle virus dingen uitgeschakeld en pc opnieuw opgestart

>>> Door VWO-er: Berichten samengevoegd, vriendelijk verzoek de Bewerk-knop onderaan je bericht te gebruiken<<<

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:
Als je met je muis op het bolletje gaat staan, staat erbij dat het er ook vanaf hangt hoe het met je vorderingen bij de Flight School is. Indien je de Flight School nog niet hebt gedaan, zal er dus sowieso geen helikopter staan. Waarschijnlijk heb je op alle onderdelen minimaal brons nodig om de helikopter te laten verschijnen.
Daarnaast zullen alle luchtvoertuigen in San Andreas die voorheen nog op slot waren toegankelijk zijn.

Jammer genoeg heb je aan brons niet genoeg voor een police maverick :(

( want ik heb alles zilver, behalve het onderdeel 'Destroy targets' daarmee heb ik brons, en ik zie nog steeds geen Police maverick op de vindplek :( )

Sorry dat ik zo'n wijsneus ben :puh:

Geplaatst:

Ik heb silver. Ik kan gewoon die police maverick zien staan. Het is een beetje moeilijk om erbij te komen. Maar je zou hem theoretisch gezien gewoon vanaf brons mogelijk.

Geplaatst:
Ik heb silver. Ik kan gewoon die police maverick zien staan. Het is een beetje moeilijk om erbij te komen. Maar je zou hem theoretisch gezien gewoon vanaf brons mogelijk.

Je kan er dan toch gewoon met een jetpack heen? :?

P.s misschien heb je nog wel iets aan dit filmpje. Hierin kan je zien hoe je er 1 kan jatten. :)

http://www.youtube.com/watch?v=pwiT47YCC6w...PL&index=11

Het gekke is alleen wel dat er niemand in zit :?

• 3 weken later...
Geplaatst:

het is raar dat je daar een police maverick zoekt je kan er ook een ''LENEN'' bij die lingse eiland daar de policestation daar staat er een op het dak en daar is een trap aan :)

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Hallo idereen,

Ik wil graag een Police Maverick proberen te bemachtigen, maar het lukt me maar niet!

Ik heb geprobeerd:

1. 3 Sterren te krijgen en er een te jatten. Lukt me gewoon niet.

2. De GTA: SA Crazy Trainer +151 te gebruiken. Police Maverick staat er niet tussen!287ixok.png

3. Hiernaartoe gaan Klik. Er staad gewoon niets op het dak, zelfs niet na 10 keer zelfmoord plegen, en terug komen.

Dus wie kan me helpen om aan een Police Maverick te komen, zodat ik hem in de hanger bij Verdant Meadows kan zetten?

MVG,

Albert

De Politie Maverick heet in de carspawner 'polmav', de heli op het politiebureau spawned pas nadat je de vliegschool hebt voltooid. ;)

Bewerkt: door Basssss

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...