Big Playahh Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Ik heb vandaag gta sanandreas GEKOCHT!!!! Maar hij loopt heel traag. ik heb Direkt X 9.0c (staat op disk) geinstaleert. En aan de pc kan het ook niet liggen: 3.1 ghz 1Gb ram(ongeveer) en een nVidia Geforce 6000 nog wat. weten jullie wat aan de hand kan zijn? Reageren
hakikat Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Misschien aan je Video kaart? veels te lage model waar die niet tegen kan? Mijne is Nvidia geforce 7300 LE , bij mij doet ie ook maar heel weinig Reageren
DJRobin Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Hakitat je hebt dezelfde videokaart als mij . En bij loopt die gewoon goed. @Big Playyah misschien moet je je drivers updaten ? Reageren
rob!!??!!?? Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Ik heb vandaag gta sanandreas GEKOCHT!!!!Maar hij loopt heel traag. ik heb Direkt X 9.0c (staat op disk) geinstaleert. En aan de pc kan het ook niet liggen: 3.1 ghz 1Gb ram(ongeveer) en een nVidia Geforce 6000 nog wat. weten jullie wat aan de hand kan zijn? Hey! mijn video kaart is een Asus Nvidea Geforce 7300 LE en hij speelt gewoon goed. dus ik snap het ook niet Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Uit welk jaar komt jullie PC dan? Zoals XP en Vista en 98 enz. Reageren
UserNick8482 Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Ik heb met m'n ATI HD2600 Pro ook geen denderend spel, zo gauw ik anti aliasing aanzet, of de instellingen iets hoger zet gaat het traag, en op low of medium is 't ook schokkend. Reageren
Ronaldn Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Bij mij loopt ie ook traag, ik gebruik altijd de cheat: " ghosttown " om zo min mogelijk autos in gta te hebben, en dan doet ie het perfect. mijn pc stats: 2gig werkgeheugen ddr2 due core 2gigz processor Nvidia 8500 gt 16x speed dvd heb zelf ook geen idee waarom ie zo traag loopt maarja.. hoop dat het je lukt. gr. Ronald Reageren
Big Playahh Geplaatst: 19 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Hakitat je hebt dezelfde videokaart als mij . En bij loopt die gewoon goed.@Big Playyah misschien moet je je drivers updaten ? waar kan dat? en ik heb gewoon XP maar bij mijn sanandreas staat ook vista ,misschien ligt het daar aan? Reageren
Big Playahh Geplaatst: 22 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2008 FF EEN UPDATE!!! ik weet nu de exackte(dysleckties!) pc gegevens: Intel Celeron D CPU 3.06GHz 1.0GB ram nvidia GeForce 7300 SE/7200 GS En waar kan ikdie drivers downloaden??? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 En waar kan ikdie drivers downloaden??? Drivers voor Nvidia kaarten kun je uiteraard downloaden op de site van Nvidia zelf. Deze driver ondersteund de kaart van jou. De rest spreekt voor zichzelf: driver downloaden, installeren en na voltooiing van de installatie de PC even rebooten. Zet ook de grafische instellingen in het spel wat lager, aangezien deze het spel ook beter en soepeler laten lopen. Reageren
Lampard Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 En waar kan ikdie drivers downloaden??? Drivers voor Nvidia kaarten kun je uiteraard downloaden op de site van Nvidia zelf. Deze driver ondersteund de kaart van jou. De rest spreekt voor zichzelf: driver downloaden, installeren en na voltooiing van de installatie de PC even rebooten. Zet ook de grafische instellingen in het spel wat lager, aangezien deze het spel ook beter en soepeler laten lopen. mesgien licht het aan de ram geheugen ik had dat probleem ook maar had 1gb ramgeheurgen der bij gepleurt en daarna liep hij goed had in et begin 512 mb ram geheugen liep wat traag maar kon toch een beetje spele tot ik die 1gb ramgeheugen derbij pleurede liep die goed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.