homepoeseke Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 mijn laptop zegt dat hij geen besturingsysteem gevonden heeft en nochtans heb zit er een besturingsysteem op wat is er aan de hand Reageren
DJRobin Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Wat voor OS(Operating System) staat er op dan ? Reageren
TomHagen Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Misschien heb je Windows eraf gegooid Als hij opstart zou je normaal gesproken toch in DOS moeten komen. Zo niet dan weet ik het niet, maar als je in DOS komt kan je gewoon Windows installeren met een CD-rom. Als je die geen (meer) hebt, kan je denk ik wel Windows in een electronica zaak halen. Maar wat heb je de laatste keer met je laptop gedaan, voordat je geen besturingssysteem meer had? Reageren
homepoeseke Geplaatst: 19 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2008 (bewerkt) Wat voor OS(Operating System) staat er op dan ? windows 98 het is een zeer oude laptop Bewerkt: 19 april 2008 door homepoeseke Reageren
Matiscus Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Ik denk dat dit is omdat hij waarschijnlijk je harde schijf niet meer herkent waar er een OS op geinstalleert staat. Als ik jou was zou ik kijken of je bios je harde schijf nog vind. Vind hij ze niet, en ze is goed aangesloten, dan is je harde schijf waarschijnlijk stuk. Daarom dat hij je OS niet kan laden, want hij vind het niet. Kijk dit maar even na. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.