Jump to content

GTA IV sig

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb eens een sig proberen maken:

getattachmentxd0.jpg

Het is ook maar m'n allereerste. :Y

Edit: nog een gemaakt:

zzcx7.png

Comments?

Bewerkt: door $big$smoke$
Geplaatst:

Voor een 1e sig is hij zo slecht nog niet :) Ik heb zeker wel wat slechtere gezien :Y

Het is alleen jammer dat je niks met de tekst hebt gedaan, er zit niet eens een stroke om. Misschien dat als je dit doet het er al beter uitziet. Het is zeker wel netjes dat je er een stroke om de hele sig hebt gedaan, dat hoor wel. Probeer alleen volgende keer een beter kwaliteit te maken, vooral bij de tekst is die namelijk erg laag. Ook is het lettertype niet geweldig, je kan bij dit onderwerp bijvoorbeeld veel beter Pricedown (GTA Font) nemen.

Samengevat: pas je tekst nog een beetje aan en verhoog de kwaliteit een beetje, dan is het een mooie sig!

Rate: 8/10

Geplaatst:

Als allereerste signature is dit zeer goed gelukt, maar er zitten verschillende minpuntjes aan.

Om te beginnen is de kwaliteit niet echt optimaal. Het lijkt me nogal pixelachtig, en de kleuren zijn niet echt formidabel. Als je met Photoshop een .JPEG bestand opslaat zal je kunnen kiezen voor de kwaliteit. Het beste neem je 12, dus de hoogste kwaliteit. Je signature is nu maar een kleine 10 kB groot, dus het zal niet zo erg zijn om de kwaliteit wat te verhogen.

Verder is de tekst ook niet zo goed. De kleur is veel te donker, en past niet bij de rest van de signature. Ook het font past er niet bij, en de grote al evenmin. Probeer daar vaak mee te experimenteren, en probeer nieuwe fonts uit (te downloaden op Dafont.com). Zoals David al eerder zei kan je ook best een stroke of dergelijke rond je tekst doen. Dit doe je door met je rechtermuisknop op je layer te klikken, Blending Options aan te klikken, en dan Stroke, Outer Glow of iets dergelijks aan te vinken. Experimenteer wat, al doende leert men, en volgens mij is experimenteren het beste om Photoshop te leren. :)

Deze sig is een 70% waard. Niet bepaald mooi, maar lelijk kan je het ook niet noemen. Het is nogal simpel. :clown:

Maar ga zo door! ;)

Geplaatst:

Bedankt voor de comments :Y , ik zal er voortaan er op letten. Ik ben nu even bezig me een tweede, ik post heb straks wel. :Y

Geplaatst:

een goeie sig voor je allereerste ^^

meschien wat scherper maken? ^^

simpele border ^^

nja nog veel te leren maar wel op weg =D

ik zou zeggen doe zo door ^^

( ik geef je een 60% als jet wil weten )

Geplaatst:

Ook dit is zeker geen slechte sig. Maar ik blijf het zeggen, er zit nog geen border om de text, ookal is het een beter programma. Ook is de kwaliteit nog niet super, dit zie je vooral in Niko's gezicht en de spiegel van zijn auto. Welk programma gebruik je eigenlijk?

Geplaatst:
Ook dit is zeker geen slechte sig. Maar ik blijf het zeggen, er zit nog geen border om de text, ookal is het een beter programma. Ook is de kwaliteit nog niet super, dit zie je vooral in Niko's gezicht en de spiegel van zijn auto. Welk programma gebruik je eigenlijk?

Ik gebruik geen PS, ik kan moeilijk wat gaan kopen als ik niet weet of ik er handig mee ben. Ik gebruik Gimp, da's gratis. Je kan er wel wat mee doen. Daarom probeer ik nu wat daarmee. :Y

Geplaatst: (bewerkt)

probeer het eens bij je lokale bieb, daar hebben ze miss wel een versie van PS. bij mij in iedergeval wel. 0_0

Bewerkt: door laverd3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...