$big$smoke$ Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 (bewerkt) Ik heb eens een sig proberen maken: Het is ook maar m'n allereerste. Edit: nog een gemaakt: Comments? Bewerkt: 18 april 2008 door $big$smoke$ Reageren
David22 Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Voor een 1e sig is hij zo slecht nog niet Ik heb zeker wel wat slechtere gezien Het is alleen jammer dat je niks met de tekst hebt gedaan, er zit niet eens een stroke om. Misschien dat als je dit doet het er al beter uitziet. Het is zeker wel netjes dat je er een stroke om de hele sig hebt gedaan, dat hoor wel. Probeer alleen volgende keer een beter kwaliteit te maken, vooral bij de tekst is die namelijk erg laag. Ook is het lettertype niet geweldig, je kan bij dit onderwerp bijvoorbeeld veel beter Pricedown (GTA Font) nemen. Samengevat: pas je tekst nog een beetje aan en verhoog de kwaliteit een beetje, dan is het een mooie sig! Rate: 8/10 Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Als allereerste signature is dit zeer goed gelukt, maar er zitten verschillende minpuntjes aan. Om te beginnen is de kwaliteit niet echt optimaal. Het lijkt me nogal pixelachtig, en de kleuren zijn niet echt formidabel. Als je met Photoshop een .JPEG bestand opslaat zal je kunnen kiezen voor de kwaliteit. Het beste neem je 12, dus de hoogste kwaliteit. Je signature is nu maar een kleine 10 kB groot, dus het zal niet zo erg zijn om de kwaliteit wat te verhogen. Verder is de tekst ook niet zo goed. De kleur is veel te donker, en past niet bij de rest van de signature. Ook het font past er niet bij, en de grote al evenmin. Probeer daar vaak mee te experimenteren, en probeer nieuwe fonts uit (te downloaden op Dafont.com). Zoals David al eerder zei kan je ook best een stroke of dergelijke rond je tekst doen. Dit doe je door met je rechtermuisknop op je layer te klikken, Blending Options aan te klikken, en dan Stroke, Outer Glow of iets dergelijks aan te vinken. Experimenteer wat, al doende leert men, en volgens mij is experimenteren het beste om Photoshop te leren. Deze sig is een 70% waard. Niet bepaald mooi, maar lelijk kan je het ook niet noemen. Het is nogal simpel. Maar ga zo door! Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 18 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Bedankt voor de comments , ik zal er voortaan er op letten. Ik ben nu even bezig me een tweede, ik post heb straks wel. Reageren
.Phobia Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 een goeie sig voor je allereerste ^^ meschien wat scherper maken? ^^ simpele border ^^ nja nog veel te leren maar wel op weg =D ik zou zeggen doe zo door ^^ ( ik geef je een 60% als jet wil weten ) Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 18 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Net nog 1 gemaakt: Reageren
David22 Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Ook dit is zeker geen slechte sig. Maar ik blijf het zeggen, er zit nog geen border om de text, ookal is het een beter programma. Ook is de kwaliteit nog niet super, dit zie je vooral in Niko's gezicht en de spiegel van zijn auto. Welk programma gebruik je eigenlijk? Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 18 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Ook dit is zeker geen slechte sig. Maar ik blijf het zeggen, er zit nog geen border om de text, ookal is het een beter programma. Ook is de kwaliteit nog niet super, dit zie je vooral in Niko's gezicht en de spiegel van zijn auto. Welk programma gebruik je eigenlijk? Ik gebruik geen PS, ik kan moeilijk wat gaan kopen als ik niet weet of ik er handig mee ben. Ik gebruik Gimp, da's gratis. Je kan er wel wat mee doen. Daarom probeer ik nu wat daarmee. Reageren
laverd3 Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 (bewerkt) probeer het eens bij je lokale bieb, daar hebben ze miss wel een versie van PS. bij mij in iedergeval wel. Bewerkt: 18 april 2008 door laverd3 Reageren
.Phobia Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 in de bieb bij mijn buurt is er allesins geen photoshop hoor XD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.