Jump to content

kan niet stijgeren op scooter

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo iedereen, ik heb een probleem ik kan niet stijgeren(voor wielen ophoog) met de scooter weten jullie misschien wrm?

Geplaatst:

Dat is heel vaak. Probeer eens stil te staan en dan in een keer volle snelheid in te drukken. Dan moet het soms wel lukken ;)

Geplaatst:

Met de scooter is het inderdaad wat lastiger dan met de motor maar het is wel degelijk mogelijk.

Allereerst moet je ervoor zorgen dat je op een gebied bent waar je snelheid kan maken. Daarmee bedoel ik dus geen straatjes waar je steeds de hoek om moet. Vervolgens maak je wat snelheid en na enige tijd de toets ingedrukt houden moet het lukken. Wat je ook kan doen is met volle snelheid een 'stoppie' (achterband in de lucht) maken en vervolgens snel snel beginnen met je 'wheelie' (voorband in de lucht). Vaak lukt het dan wel, veel succes verder!

Geplaatst:

Het lukt inderdaad niet zo goed want als je dat doet komt de achterbumper tegen de grond aan, hij zit dus te laag. Dat zorgt ervoor dat je geen Wheelie kan doen. Dat is bijna hetzelfde asl de stoppie, alleen die gaat wat beter.

Veel succes!

Geplaatst:
Ik doe gewoon tegelijk volle gas en pijl naar achteren in. Dan lukt het me zelfs met een Freeway.

raar hoor, bij mij werkt dat nie :S is er niet een programma waarmee je gewoon kan stijgere? o.o

Geplaatst:
Ik doe gewoon tegelijk volle gas en pijl naar achteren in. Dan lukt het me zelfs met een Freeway.

raar hoor, bij mij werkt dat nie :S is er niet een programma waarmee je gewoon kan stijgere? o.o

Je kan misschien proberen om te zwaartekracht te verminderen met behulp vandeze trainer :puh:

Dan zal je al wat gemakkelijker je voorwiel in de lucht krijgen, en er zijn nog een paar anere leuke functies. Altijd lachen :D

Geplaatst:

Gewoon eerst erg snel gaan d.m.v. op het vooruit pijltje te rammen, zo snel als je kunt. Dan moet je het knopje naar achteren doen, en dan maakt hij als het goed is een wheelie. (Dus niet de ADWS knoppen, maar de pijltjestoetsen).

Geplaatst: (bewerkt)

Als je vol gas (met W) geeft kan je geen wheelie doen. Doe je dat toch? Probeer je snelheid te verminderen met S, en druk vervolgens op de onderste pijlknop, en nu vol gas geven!

Bewerkt: door SanAndreasGEK
Geplaatst:
Wat ik altijd doe is: Achterover leunen en dan gas geven...

Ehmmm, Ben ik nou gek? Daar gaat dit hele topic over. En dat is ook de enigste manier om te stijgeren ;)

Geplaatst:

Met een Piaggio is het ook moeilijk om een wheelie te maken. Als je per sé je tijd eraan wil verdoen: be my guest. De Piaggio is veel beter voor stoppies. Voor wheelies moet je een motor (bijv. een NRG 500, PCJ 600, Sanchez). hebben.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...