studio dewolf Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Ik heb Far Cry gekocht. Het is training level maar ik zie helemaal blauw. Ik kon niets zien. Hoe komt dat? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Voor als je het op de PC hebt zou het kunnen dat je videokaart niet goed genoeg is ofzo, anders zou ik het ook niet 1,2,3 kunnen vertellen. Hoeveel MB videokaart heb je? Denk dat het toch wel handig is om zo 64 of 128 MB te hebben voor Far Cry. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 18 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Maar dat spel is al tijdje oud en ik heb krachtige pc met hoog videokaart. Het is vista. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Mischien komt het omdat het oude spel is, en aangezien jij Vista hebt zou het kunnen dat dat niet samen kan. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 18 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Ik heb het gevonden. Ik moet update downloaden. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Welke update is dat dan? Want ik heb ook een vervelende bug in het spel zitten. Iedere keer als ik naar level 2 wil (als je door dat gat in de boot bent gezwommen) loopt mijn spel vast. Pc spects zijn (niet uitlaggen aub) Pentium III 800Mhz, ATI Radeon 9200 SE, 1GB geheugen. Reageren
stefan321 Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Welke update is dat dan? Want ik heb ook een vervelende bug in het spel zitten. Iedere keer als ik naar level 2 wil (als je door dat gat in de boot bent gezwommen) loopt mijn spel vast. Pc spects zijn (niet uitlaggen aub) Pentium III 800Mhz, ATI Radeon 9200 SE, 1GB geheugen. :S kop pijn van al die cijfers laat het ff een minuutje staan misschien loop ie dan verder... kan iemand me helpen met een missie die gemuteerde aapen slaan me steeds dood (lvl 9 of 10) Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Welke update is dat dan? Want ik heb ook een vervelende bug in het spel zitten. Iedere keer als ik naar level 2 wil (als je door dat gat in de boot bent gezwommen) loopt mijn spel vast. Pc spects zijn (niet uitlaggen aub) Pentium III 800Mhz, ATI Radeon 9200 SE, 1GB geheugen. :S kop pijn van al die cijfers laat het ff een minuutje staan misschien loop ie dan verder... Ik heb de pc een keer 40 minuten laten staan en er was nog niks gebeurt. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Welke update is dat dan? Want ik heb ook een vervelende bug in het spel zitten. Iedere keer als ik naar level 2 wil (als je door dat gat in de boot bent gezwommen) loopt mijn spel vast. Het is nooit verkeerd om de laatste patches eens te installeren, aangezien deze bugs verhelpen en problemen kunnen oplossen. De laatste patch voor Far Cry is momenteel v1.4, maar volgens mij dien je eerst alle voorgaande patches te installeren, alvorens je v1.4 kunt installeren. Je vindt hier een lijstje met patches, download en installeer op volgorde v1.1, v1.2, v1.3 en tot slot v1.4. kan iemand me helpen met een missie die gemuteerde aapen slaan me steeds dood (lvl 9 of 10) Die 'monsters' zijn gemakkelijk te pakken als je weet waar wanneer en waar ze vandaan komen. Destijds (toen ik nog speelde) had ik er ook soms ook moeite mee, maar met het juiste wapenarsenaal kom je ook al een heel eind. Gebruik voor de close combats bijvoorbeeld de Jackhammer Shotgun en voor de wat grotere afstanden een AG36. Echt een goede tactiek heb ik niet voor je, maar blijf op je hoede en zorg dat je goed voorzien bent qua wapens. Desnoods kun je een stuk teruglopen als je denkt dat je het niet gaat redden. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 19 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Ik wist niet dat veel mensen dat spel spelen. Reageren
WWW.outer Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 ik speel het ook af en toe, omdat het LEGAAL gratis te downloaden is/was! Reageren
studio dewolf Geplaatst: 20 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2008 De cheats werkt niet. Ik wil god mode maar het gaat niet. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 De cheats werkt niet. Ik wil god mode maar het gaat niet. Dat kan kloppen, de cheats werken ook niet helemaal naar behoren. Als je toch God Mode wilt, kun je bijv. Deze trainer downloaden. Veel succes! Reageren
studio dewolf Geplaatst: 22 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ik heb andere trainer gedownload en er staat backspace godmode en ik heb het gedrukt op backspace maar het lukt niet. Hoe komt dat? Rest werkt wel behalve godmode. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 27 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Joepie, ik heb spel uitgespeeld zonder god mode Het is wel moeilijk spel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.