azert Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 (bewerkt) ik weet niet of dit bekend is maar als je naar een politie-auto gaat en dan met een sniper naar de bestuurder inzoomt zie je die politie-man kaugum eten o ja je ziet het alleen maar in blueberry anderen zitten in hun auto muziek te luisteren en nog anderen doen gewoon niets ik liet het maar eens weten :lookaround: Bewerkt: 9 februari 2005 door azert
Silverwing Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 Cool ik ga nu direct effe testen
hey dude Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 is da als die mond zo beweegt of wat :blink:
bjorn13 Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 ja da heb ik ook al eens bij een mens gezein die zat in een super gt en die was ook kouwgum aan het eten :lol:
hey dude Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 dan heb ik er veel mensen gezien in een outo met een kouwgom
BeatboxGamer Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 haha dat wist ik niet wel geinig!
W3sl3y Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 maar dit is geen easter egg In real live eten mensen toch ook kauwgom nou in SA ook. Anders is alles een easter egg dat is het zelfde dat als er een automobielist moet w88 en dat hij/zij dan haar arm uit het raam steekt dat is toch ook geen egg nou dat andere ook niet. ps. niet al te negatief opvatten hoor azert ik vind het wel goed gevonden B)
dudedude Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 dat hebben de GSF gangmembers in los santos ook
Pete-R Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 Ik vind het toch leuk gevonden. Het staat alleen wel in het verkeerde forum, want dit is geen easter-egg.
azert Geplaatst: 9 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 sorry ik dacht dat het een easter-egg was :unsure:
Bobbiescie Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 die gasten van de Vagos gang eten ook kauwgom... <_<
laurenss Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 ha, mij was dat ook opgevalle. dan zitte die daar te kauwe als stomme koeien. haha :lol: en soms zijn er bij mij ook zo headbangers hehe
Silverwing Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 Net zoals in de gevangenissen in het polibureau die mensen dat er in zitten roken ook allemaal.Net zoals je gangmembers
X-Zero Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 ik vind er geen easter-egg achtig.maar wel leuk gevonden aan maar dat rockstar zoveel detail hebben in gepropt,dat is gewoon knap
Recommended Posts