Jump to content

kaugum

Recommended Posts

Geplaatst:

Dom dat jij geen sigaret kan roken of kauwgom kunt kauwen of een milkshake kan drinken midden op straat <_< :(

Geplaatst:

mss op de pc daar kos ge ook met vice city sigaret roken en mss ook met gta sanandreas

Geplaatst: (bewerkt)
mss op de pc daar kos ge ook met vice city sigaret roken en mss ook met gta sanandreas

dat was een cheat, en waarom zou dat? als CJ kauwgom eet zie je dat toch niet, en je kan wel drinken, maar inderdaad geen milkshakes!

en die typfouten, zo moeilijke zin is 't toch niet?

Bewerkt: door Bobbiescie
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Tjah ik zie er eigelijk de humor niet echt van in dat CJ kan roken en kauwgum kan eten.

Ik zal wel geen gevoel van humor hebben :puh:

Lazlow

Geplaatst: (bewerkt)

Dat had ik nog niet gezien! :o

Bewerkt: door CelicaVB
Geplaatst:
Dat had ik nog niet gezien! :o

Wat had je nog niet gezien? Dat je kauwgom kan eten en kan roken? Dat is ook niet waar, maar Lazlow bedoelt er mee te zeggen dat hij er de humor er niet van in ziet als dat wel zou kunnen...

Geplaatst:

ja ik heb net op gta san gespeeld en ik was ff aan het rond rijden en ik stap vanme bromerke en ga wat knalen op mensen en ik zoom met die sniper op een moto man en die had niks in zijn mond. en toch was die aan het kauwen :D

Geplaatst:
ja ik heb net op gta san gespeeld en ik was ff aan het rond rijden en ik stap vanme bromerke en ga wat knalen op mensen en ik zoom met die sniper op een moto man en die had niks in zijn mond. en toch was die aan het kauwen :D

Dat heb ik ook al gezien, je ziet het wel niet zo veel. Dus vind ik het wel grappig.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...