anoniem007 Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 (bewerkt) Ik wou mijn stuur aansluiten en gta gaan spelen maar het stuur werkt niet op gta wel bij ander games. Ik heb hem helemaal ingesteld maar hij wil het gaspedaal en rempedaal niet instellen. hoe moet je dit instellen moet je daar wat voor donwlowden alvast bedankt kleine mededeling het is een logitech formula tm vibration sturr Bewerkt: 18 april 2008 door -Matthijs- Onnodige poll verwijderd... Reageren
DJRobin Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Bij mij werkt het helaas ook niet . Ik zal wel ff googlen. Reageren
Kloep Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Als het goed is werkt het stuur wel, maar de pedalen niet. Dat is nu eenmaal bij GTA. Het stuur moet je ook eerst een kwartslag draaien voordat hij het doet. En ik kan me ook nog herinneren dat ik al eens antwoord heb gegeven op deze vraag. Dus hij staat al ergens op deze site, alleen ik heb geen zin om te gaan zoeken. mvg, Kloep Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.