Jump to content

Sig van "The King Of Queens"

Recommended Posts

Geplaatst:

Ziet er goed uit kloep:D

Maak je er een voor me als ajax zondag kampioen is :puh: Met hun mooie schaal..:D

Geplaatst:

je hebt wel wat dingetjes geleerd dacht ik zo. maar het past gewoon niet bij elkaar. die achtergrond (blauw) bij twee mensen (voornamelijk blank), dat past gewoon niet voor een meter. en dat woordje "kloep" had je beter in hetzelfde lettertype kunnen doen als "king of queens", of andersom.

Geplaatst:

ik geef ff tips;

- je moet niet inblenden =D ( je blend dus iets te veel in )

- je letter type moet duidelijk blijven ( desnoots met een border of zo ^_^ )

- en je achter grond zeker een ander kleure dan je font! ( font = lettertype )

Geplaatst:

Ik vind 'Carry' van The King of Queens een prachtige vrouw al kan ik dat helaas niet zeggen bij deze signature. Ik vond je andere signatures namelijk beter gelukt. Ik zie dat je bij het brushen één patroon hebt vastgehouden en twee ietwat rare kleuren. Je hebt je best gedaan om de tekst in te blenden maar dat mocht helaas niet echt goed lukken. Overigens is het leuk om de signature in het vervolg wat op te vullen met andere dingen dan twee render en een tekstje. Dit maakt het wat levendiger en bovendien vult het goed op. Ik wens je nog veel succes! ;)

Geplaatst:

Ziet er wel goed uit hoor kloep! :tu::cya:

Alleen die vrouw aan de rechterkant,haar haar is net doorzichtig :puh:

Geplaatst:
je hebt wel wat dingetjes geleerd dacht ik zo. maar het past gewoon niet bij elkaar. die achtergrond (blauw) bij twee mensen (voornamelijk blank), dat past gewoon niet voor een meter. en dat woordje "kloep" had je beter in hetzelfde lettertype kunnen doen als "king of queens", of andersom.

Aangezien de tekst "The King Of Queens" een plaatjes was, wist ik niet welke font ik moest gebruiken. Maar bedankt voor de tips!

Ik vind 'Carry' van The King of Queens een prachtige vrouw al kan ik dat helaas niet zeggen bij deze signature. Ik vond je andere signatures namelijk beter gelukt. Ik zie dat je bij het brushen één patroon hebt vastgehouden en twee ietwat rare kleuren. Je hebt je best gedaan om de tekst in te blenden maar dat mocht helaas niet echt goed lukken. Overigens is het leuk om de signature in het vervolg wat op te vullen met andere dingen dan twee render en een tekstje. Dit maakt het wat levendiger en bovendien vult het goed op. Ik wens je nog veel succes! ;)

Wat zou ik er dan bijvoorbeeld nog meer in kunnen doen?

mvg,

Kloep

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...