rdewit Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 (bewerkt) Ik had een lcd scherm voor de computer die ging kapot toen heb ik een wat ouder beeldscherm er op aangesloten en als ik GTA:SA opstart blijft het scherm zwart en ik hoor wel al het geluid. Ik heb een ATI Radeon X300 Toen dat gebeurde heb ik SA eraf gegooit en daarna na een tijdje heb ik hem er weer opgezet zonder mods en hij had dat meteen. Bewerkt: 18 april 2008 door rdewit Reageren
UserNick8482 Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Ik had een lcd scherm voor de computer die ging kapot toen heb ik een wat ouder beeldscherm er op aangesloten en als ik GTA:SA opstart blijft het scherm zwart en ik hoor wel al het geluid. Ik heb een ATI Radeon X300Toen dat gebeurde heb ik SA eraf gegooit en daarna na een tijdje heb ik hem er weer opgezet zonder mods en hij had dat meteen. Dat komt waarschijnlijk doordat je voor je LCD monitor een te hoge resolutie hebt ingesteld in GTA:SA, een resolutie die je oude monitor niet aankan, waardoor je geen beeld krijgt. Sommige spellen slaan hun instellingen op in een of ander bestandje, maar zit nu op een mac dus kan nu niet kijken hoe of wat. Reageren
rdewit Geplaatst: 19 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2008 hij doet het weer heb eerst helemaal verwijderd en weer geinstaleerd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.