Jump to content

Beeldscherm probleem

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik had een lcd scherm voor de computer die ging kapot toen heb ik een wat ouder beeldscherm er op aangesloten en als ik GTA:SA opstart blijft het scherm zwart en ik hoor wel al het geluid. Ik heb een ATI Radeon X300

Toen dat gebeurde heb ik SA eraf gegooit en daarna na een tijdje heb ik hem er weer opgezet zonder mods en hij had dat meteen.

Bewerkt: door rdewit
Geplaatst:
Ik had een lcd scherm voor de computer die ging kapot toen heb ik een wat ouder beeldscherm er op aangesloten en als ik GTA:SA opstart blijft het scherm zwart en ik hoor wel al het geluid. Ik heb een ATI Radeon X300

Toen dat gebeurde heb ik SA eraf gegooit en daarna na een tijdje heb ik hem er weer opgezet zonder mods en hij had dat meteen.

Dat komt waarschijnlijk doordat je voor je LCD monitor een te hoge resolutie hebt ingesteld in GTA:SA, een resolutie die je oude monitor niet aankan, waardoor je geen beeld krijgt.

Sommige spellen slaan hun instellingen op in een of ander bestandje, maar zit nu op een mac dus kan nu niet kijken hoe of wat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...