Pennywise The Clown Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Onderwerp: Anime/Fantasy Soort design: Signature Size design: 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Z.S.M. Opmerking: De mijne komt na die van jou Succes
Bierbuikje Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 (bewerkt) It is my turn! oja, anime is toch animatie? Bewerkt: 18 april 2008 door bierbuikje
Pennywise The Clown Geplaatst: 18 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2008 It is my turn!oja, anime is toch animatie? Ik gebruik een japanse anime. Maar het komt inderdaad neer op een animatiefiguur.
M4X Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 It is my turn!oja, anime is toch animatie? Ik gebruik een japanse anime. Maar het komt inderdaad neer op een animatiefiguur. Een anitmatiefiguur, maar een Anime signature hoeft niet per sé animatie te bevatten. Bovendien staat er ook nog eens vermeld dat je signature geen animatie mag bevatten in de bovenste post
Bierbuikje Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Ik snap d'r helemaal niks meer van, maar zeg maar of dit goed of fout is wat ik heb gedaan
Pennywise The Clown Geplaatst: 18 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2008 (bewerkt) Die is prima Bierbuikje Pennywise-The-Clown Succes Bewerkt: 18 april 2008 door Pennywise-The-Clown
.Phobia Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 bierbuikje niet slecht niet slecht ^^ maar wel wat eentoning, probeer er anders wat meer kleuren in te steken ^^ Pennywise-The-Clown die van jouw vind ik geweldig goed =D die bloemen achter het meisje geeft echt een mooi effect =D stem: Pennywise-The-Clown
M4X Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Vote: Pennywise The Clown Bierbuikje, jouw signature vind ik een beetje saai en eentonig. De render is verkleurt, en niet zo mooi uitgerenderd en niet goed ingeblend, en daarnaast is de achtergrond vrijwel helemaal leeg. Verder zie ik weinig bijzondere dingen, de tekst is wat de groot en in verhouding met de andere tekst nogal vaag, en ik denk dat je veel meer met deze signature had kunnen doen. Brushes, nog een render, veel effecten etc. Dit lijkt eerlijk gezegd een beetje op een paar minuten knip- en plakwerk (niet bedoelt om je af te kraken, want ik weet niet hoelang je eraan gewerkt hebt). Pennywise, jouw signature ziet er veel beter uit, de effecten om de render heen zijn allemaal erg leuk, alleen is het jammer dat de kleuren er niet goed bij passen. De tekst is prima, alleen is het jammer de achtergrond rondom de tekst een beetje pixelig is, waarschijnlijk te scherp. Verder kon je ook nog wel wat meer met de border doen, om de signature completer te maken. Al met al een leuke signature
.Levi. Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Winnaar Pennywise-The-Clown +1 punt! Helaas verliezer Bierbuikje.. Closed en updated.
Recommended Posts