Jump to content

De rare ''Myths''

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik snap er nog niet veel van, dus vertel jou verhaal over Myths

(ghostcars, bigfoot, enz.)

Ik wil ook wat weten over dat in een aparte soort boerderij mannetjes lopen die niet doodgaan, dat is ook raar.

Vertel jou verhaal :)

Geplaatst: (bewerkt)

Onderaan deze Easter Egg pagina van Wikigta staan wat punten over de mythes in San Andreas. Uiteraard bestaan Big Foot en andere soortgelijke figuren simpelweg niet. Het is dan ook zinloos om daar verder naar op zoek te gaan. Over de zogenaamde Ghostcars vind je hier een pagina.

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:
Onderaan deze Easter Egg pagina van Wikigta staan wat punten over de mythes in San Andreas. Uiteraard bestaan Big Foot en andere soortgelijke figuren simpelweg niet. Het is dan ook zinloos om daar verder naar op zoek te gaan. Over de zogenaamde Ghostcars vind je hier een pagina.

Bedankt, over die ghostcars had ik het nog nog gelezen, nu stop ik ook met zoeken

Geplaatst:

waarom stoppen ze er gewoon niet 10 van die enge figuren in dan andreas in het landschap. dat lijkt me echt lachen

als ik er dan een zie dan ga ik gelijk een foto maken

Geplaatst:
waarom stoppen ze er gewoon niet 10 van die enge figuren in dan andreas in het landschap. dat lijkt me echt lachen

als ik er dan een zie dan ga ik gelijk een foto maken

Is helaas niet gebeurt, dus ook onnodig om er over door te praten. Misschien heb je geluk in GTAIV.

Ik wil ook wat weten over dat in een aparte soort boerderij mannetjes lopen die niet doodgaan

Dat is simpel te verklaren. Het komt wel eens voor dat je een pedrestian/voetganger niet dood kan maken. Dit is gewoon een bugje, wat vaker gebeurt bij online versies van het spel zoals MTA en SA-MP.

Rockstar heeft dit soort dingen simpelweg niet in het spel gestopt, dus er naar zoeken is zinloos. Met een beetje fantasie kan zo'n bug je al tot mythes dwarelen zoals Big Foot en andere sprookjesfiguren. Maar in San Andreas schijnen ze na uitgebreid onderzoek 'niet' aanwezig te zijn.

Geplaatst:

Sommige mensen maken vaan ieder Easter-eggje al een myth :duh: Kijk maar eens op Youtube daar zijn echt domme vids hierover.

Geplaatst:

Er was tog ook een mythe over een gast met een kettingzaag en een aap? Ik weet dat die niet echt zijn maar ik zou wel eens willen weten hoe ze daar op gekomen zijn.

Geplaatst:

De aap heet Bigfoot een die gast met de kettinzaag hij iets met pigsy... Hoe zijn ze aan het idee gekomen? Net zoveel fantasie als Peter Pan...

Geplaatst:
ja toen ik het nog geloofden durfde ik niet in de nacht het bos in :cry:

Lol. :schater:

Geplaatst:

toen kon ik er niet om lachen maar nu wel als ik die zou tegenkomen zou ik nachtmerries krijgen :-(

Geplaatst: (bewerkt)
De aap heet Bigfoot een die gast met de kettinzaag hij iets met pigsy... Hoe zijn ze aan het idee gekomen? Net zoveel fantasie als Peter Pan...

Die man met de kettingzaag wordt 'The Panopticon Killer' genoemd

Bewerkt: door Bossinkje
Geplaatst:

of 'scarface' of 'leatherface', of.. :7

nu jah, op Youtube vind je veel video's met de bigfoot in waarin staat dat het een echte verschijning is, :7

maar er bestaat een mod voor dat je een missie krijgt waarin je bigfoot moet doden. en natuurlijk zijn er ook mods waarin je peds een chainsaw murderer uiterlijk kunt laten krijgen met imgtool ofzo, maar voor de rest is er niets van te geloven, zoals iedereen dus zegt :Y

greetz_ :cya:

Geplaatst:
of 'scarface' of 'leatherface', of.. :7

nu jah, op Youtube vind je veel video's met de bigfoot in waarin staat dat het een echte verschijning is, :7

maar er bestaat een mod voor dat je een missie krijgt waarin je bigfoot moet doden. en natuurlijk zijn er ook mods waarin je peds een chainsaw murderer uiterlijk kunt laten krijgen met imgtool ofzo, maar voor de rest is er niets van te geloven, zoals iedereen dus zegt :Y

greetz_ :cya:

Weet je ook toevallig waar die bigfoot mod te downloaden is?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...