azert Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 ik weet niet of het al bekend is maar ik vond het toch grappig als je van san fierro op de brug gaat kom je eerst hokjes om te betalen tegen een paar meter verder kom je een grote stenen blok tegen met vanvoor een gat er in als je met je jetpack op die blok gaat staan moet je je jetpack uit doen en dan boven het gat gaan staan en je zweeft ik vond het best wel grappig dus ik zet het er maar op Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 bedoelt ge als fe noch nie in san fierro zijt geweest en als ge op die brug met jetpack er op staat inderdaad dat is onzichtbaar gezweeft dan heb ik ook mee gemaakt al eens Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 ja dat heb ik ook al eens mee gemaakt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 ja iedereen denk ik Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 ik heb het ook gezien het op nog meerdere plekken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 waar dan nog Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 ja bij een andereen brug naar las veturas maar ik weet nie welke brug Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 Dit had ewoud tog al gefilmd kan k me vaagjes herrinenren? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 R* wou dat niemand de brug over zou kunnen wel natuurlijk als je met de missie's zo ver bent dat je naar las venturas mag dus hebben hebben ze om de brug een onzichtbaar blok gedaan zodat het echt heel moeilijk is om het nog te passeren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 Dit had ewoud tog al gefilmdkan k me vaagjes herrinenren? Jaw klopt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
azert Geplaatst: 12 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 Dit had ewoud tog al gefilmdkan k me vaagjes herrinenren? Jaw klopt sorry dan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 No prob. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts